2018年9月7日 星期五

百年老舖落幕, 老千新貴上場

百年老舖東亞銀行 (23.HK) 將會於今日之後結束其恆指成份股的生涯, 同埋144 招商局都俾人踢埋出來
取而代之係1177 中生物 2313 申洲

恒生指數服務公司昨日宣佈季檢結果,恒生指數成份股加入中國生物製藥(1177)及申洲國際(2313),東亞銀行(023)及招商局港口(144)爆冷被踢走,恒指成份股數目維持50隻,恒生中國企業指數成份股沒有變動。
 
真係要立此存照, 東亞半年純利39 , 中國生物制藥 13, 但市值計, 東亞780億而中生藥係1188....
成交更加唔駛睇, 係東亞的N
2018, 2382, 175, 288 等等, 又加幾隻當炒股入來坑殺散戶, MPF 被動基金接貨, 真係賤到一個點....

 * 稍後補圖, BLOGGER 貼圖真係好麻煩下 










8 則留言:

  1. 恒指成日都係搵啲炒完的股來加入...有跌冇升實屬可測。

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有隻垃圾迫貴完未加入去

      下次入埋恆大或者恆大健康呀咁就PERFECT,入3333 踢走16,5 個D垃圾股啦, 十年都唔Q升 =P

      刪除
    2. 第日一堆新經濟股入埋去,就成為將好地地的恆指變成昆水版邋遢撻黑指數。呵呵!

      刪除
  2. 除了MPF,還有扔褲雞金幫手接。
    指數基金雖然弱點多多,可惜能跑贏指數的人實在太少,沒辦法。

    回覆刪除
  3. 前鋒:BMO納斯達克ETF(3086),安碩納指100(2834),標普小盤成長股600-iShares(NASDAQ:IJT)
    中場:XTR美國(3020),領航標普500(3140),南洋(212),永安國際(289),華廈置業(278)
    後防:維他奶(345),中電(2)
    守門:香港中華煤氣(3),2%cash

    美股佔組合66%,IJT表現更勝納指QQQ。港股減至32%,緊貼英sir建議長遠港股倉位減至30%目標,港股愈來愈似2011年9月歐債危機下瀉的速度,唯一不同是今日美股強,當年2011年還是一般般。港股今年總感覺怪怪的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. 前鋒:BMO納斯達克ETF(3086),安碩納指100(2834),標普小盤成長股600-iShares(NASDAQ:IJT), Ark Web x.0 ETF(ARKW)
      中場:XTR美國(3020),領航標普500(3140), 道指 SPDY ETF(DIA), 南洋(212)
      後防:維他奶(345),中電(2)
      守門:香港中華煤氣(3),2%cash

      最近幾個月發覺買美股選ETF頗穩陣,個股業績後常大跌20%以上。
      美國舊經濟都要有一點,組合均衡D

      刪除
    3. Buy S&P Software & Srvs ETF SPDR(XSW),繼續跟隨巴老給散戶的建議,主力買美國Main indexes & ETF

      刪除