2019年10月9日 星期三

襯平又係入手時機 (REITS / CK 系)

小子留意到近期事件令到收息工具特別係REITS/ UK EXPOSURE 的CK系 的價格開始跌回合理區間

405: $5.03 (6.195%)

2778: $4.92 (5.761%)

778: $8.77 (6.03%)

87001: $3.21 (8.809%)

1113: $51.6 (4.085%)

823: $83.8 (3.55%) 

1038: $52.25 (4.762%)

3988: $3.07 (6.863%)

只要稍用少少LEVERAGE,8% - 10% 的PORTFOLIO 建構已係可以預期可以做到的事

但用股票收息的其中一個問題係,股息的不確定性。REITS 的OCCUPANCY下跌亦會對DPU 有IMPACT。

雖然如此說,這個價格平得俾你,就係PRICED IN 某D RISK FACTORS,如果世界各地歌舞昇平,823 咪90幾100蚊......

LIKEWISE,當BREXIT 解決的時候,長地收緊NET YIELD 8% 的HARD ASSET 又會唔會咁平賣俾你?

別人恐懼我貪婪,在亂世之中,用閒錢執下平貨。

**以上不構成投資建議或買賣要約,買入投資物時請向專業理財顧問或持牌人士查詢

注: 小子唔想講咁多就係因為工作方面有CONFLICT OF INTEREST,你講左,一陣公司又唔買得,你話幾咁煩呢!
不過要平行下,因為價錢都真係開始吸引。

9 則留言:

  1. 認同!
    只要有願意等待的心, 現價開始吸引

    回覆刪除
  2. 估值低,齋坐都無得輸。

    回覆刪除
  3. 中銀係搏一帶一路? 唔考慮建行?

    回覆刪除
    回覆
    1. 安兄, 小子認為收息股的本質應是悶, 十分悶, 及非常悶
      是以3988 會係ON LIST 而不是VOLATILITY 比較高的1398, 939, 3968 等等

      又, 如果一帶一路行的話, 所有POLICY BANKS 都合理地應是要做 (國家任務), 所以不存在 "只摶" 中行這個PROPOSITION
      再者, 如果摶升幅, 理論上應該有更多選擇, 如2382, 2018 (中美貿戰, 手機SECTOR), 388 (合併LSE, 行文時已CONFIRMED 收工), 石油系3雄 (883, 857, 386) 摶沙地阿美上市等等.....

      刪除
  4. 快兄,請問閣下有冇開OFFSHORE BANK ACCOUNT?

    回覆刪除
    回覆
    1. TY兄, 小子沒有亦不覺得有需要
      FYR, 如果你要開, HKD 1M 以上在DBS 仲有, 未計U記等等PB 可以直接提供此類SERVICE, 需要USD 2M+ (識人就USD 1M+)

      刪除
    2. 未計坊間排隊排到九彩的S字頭, 城市錢莊等等

      刪除
  5. 小弟也開始買左第一注2778收下息,等風波過後再釋放其價值。

    回覆刪除