2018年9月3日 星期一

破壞家園系列, 業主的操守


本來想係三兄BLOG 度留個言睇下上手租客的破壞程度有幾高

因為小子其實唔係太識POST 相係回應 (OR POST 唔到, 唔深究了)

所以唯有呃POST 一個

雖然小子對習總非常尊敬, 個租客實在太了解國情, 整呀習大大張相係我間屋度

仲有BLUE TAPE 散彈槍N發, 再加鑽洞無數咁多個 (全屋鏟底再油係要20K 起跳架)

小子當日二話不說, 俾番按金佢簽埋退租書走人

另外, 呃POST都要UPDATE下租務情況的, 已同舊租客開續約條件, 加到21,000 (市價23,000, 公屋景), 舊價18,000

加左都係比市價平10%

我個相熟AGENT 話個租客都串串地, 拖左我一個月左右, 見到我個AGENT 話, 其實都唔係一定要住海怡, 可以住TKO 等等平租地區

誠然, 佢係講得啱, 但係住新樓的後遺症係年年俾無良業主拍走

小子多數都係好客就平市價10%, 另外2年先REVIEW 一次, 唔會好似某D業主咁年年REVIEW 咁無謂

因為好租不如好租客, 好來好去唔好煩仲好, 又唔差個幾千蚊開飯

不過, 一定唔可以平20%以上, 因為對自己的資產都會負番少少應有的責任














10 則留言:

  1. 回覆
    1. 哈哈, 我沖涼房就有好多維尼, 愈貼愈大, 因為新要蓋過舊個 D !

      刪除
  2. 快兄,咁多子彈孔同貼POOH仔牆紙這家野真係有點挑戰業主底線...
    不過上次我有間牆身發左霉都係照退足...之後真係要鏟底油過先住得人。
    好租不如好租客 --> 絕對正確...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無理佢喎, 求其啦, 唔通人地小朋友貼張STICKER 都唔俾咩

      刪除
    2. 快兄,八一下:POOH仔 STICKER 要如何移除?

      刪除
    3. 希望你執過間屋,下份約有得加返1-2K幫補下啦...

      刪除
    4. 好耐了, 係再上一個租客
      其實我本人無咩所謂的
      加1-2K都補唔到咩, 亦都唔駛補

      刪除
  3. 的確好租客平10%無問題。
    轉租客納空租加AGENT COMMISSION都係反度,最緊要你好我好,唔好煩!

    回覆刪除