2018年9月11日 星期二

"傻系" 收租法

話說兩個星期前, 小子向現租客提出加租, 由18K 加到21K

而同座屋苑對公屋/低層景係租緊22K -23K 下, 小子的21K OFFER 明顯係有水位, 連相熟AA都話我口價實在太平

不過好租不如好租客, MARKET - 10% 係小子的定律, 機械式的加租方法, 先係令到成件事大家做到舒服的境地, 亦都可以控制自己的心理質素, 貪字得個貧, 搞呢搞路時間都係番度, 又勞心勞力, 有HARD FEELING 又無謂

兩個星期, 對好多業主來講, 係好長, 但小子認為係俾足夠時間佢地搵樓的情況下, 先至睇到呢個係一個合理並係FRIENDLY的開價, 小子相熟AGENT 見到佢地, 佢地本來話唔一定要租番呢個區, 去TKO 都大把得揀

但以小子所知, 天晉2房都23K 左右, 你又唔會想租康城, 屯門元朗下, 21K 呢口價未必係超值, 但一定係非常之友好

及至昨天, 佢打來還我20,000; 本來我隨口講左不如20,300, 不過佢話合作左咁耐, 就下佢, 咁OK啦, 20K 其實我唔太MIND; 由佢吧, 亦聽得出佢本人好滿意. 無他, 公屋景都租22,500; 靚景仲要平10%, 係我ON9,  一定係, 除非唔係.

小子總係偏向俾一章人上, WIN WIN 才是王道

如果有D進取的業主一定會話, 喂, 23K 係基本盤, 22.5K 公屋景, 我執執佢, 開24K 25K 都得, 一係23K 一炮過收一年啦....
開21K 都正傻仔, 仲要減, 痴左綫啦你....

可惜小子係佛系收租的信徒, 18K 比23K MARKET 價係平得太緊要先加番10%

呢個亦都回想起小子幾年前買入的時候, 市值租金係16,000. 4年後的今天, 市值租金係升左43%, 到23K

作為物業投資者, 估市還估市, 其實個市又係唔係你地估到呢? 小子就真係自問無呢個能力, 只可以持盈保泰, 減低負債以求在未來可能發生的跌市下仲可以談笑風生, 神態自若地同綠州茶客茗茶談天

究竟間屋會唔會再升多50%? 定係跌357成? 我唔知, 亦都唔想知.

有錢的話, 放在戶口. 如常生活.

如果有一日夠錢又有一件我鍾意的, 那便將佢收編.

在市場先生面前, 要常常保持謙卑之心, 不要讓短暫的勝利沖昏頭腦

因為多數的錯誤都係在呢D時間做出的

一切隨緣

14 則留言:

  1. 我都通常平市價租出,咁多年黎基本上收租樓都無吉過,除笨有精
    最緊要係租客住得開心,大家唔玩野, 社會都和諧啲

    風雲都講啦,凡事太盡,緣份勢必早盡

    回覆刪除
    回覆
    1. 另外有間MARKET 18K -20K, 小子租15K, 簡直係正常人眼中係"傻系"收租法

      刪除
  2. 好租客難求,我都中意儍系收租法🙌🙌最怕租客要求多多,煩到我訓吾到。

    回覆刪除
  3. WIN WIN 才是王道....最緊要吾洗煩,吾洗點理~

    回覆刪除
  4. 「如果有一日夠錢又有一件我鍾意的, 那便將佢收編.」

    氣勢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 下面個句無打出來: 或者為呢一日加一個期限的話, 會係100年 =P

      刪除
  5. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  6. 買樓收租,小弟最怕空置期。平些小可好來好去大家都好。

    回覆刪除
  7. 收少一兩千, 租客開心時業主又放心, 係大智的人先看得透. 有D業主寧願空租幾個月硬食幾萬元供款, 都要租多個一兩千, 個D先係"傻系"

    回覆刪除
  8. 唔係傻系,係大智若愚。租客業主大家win win,斤斤計較之徒,目光短淺而已。

    回覆刪除
    回覆
    1. 間間收少1-2K, 好多人話無左成皮野...好鬼肉赤

      換個角度睇, 如果我係租客, 自己計到數, 投資頂到條租, 而業主又唔會瘋狂加租甚至無理迫走佢, 對間屋都有D歸屬感, 住得好D, 開心D, 保養好D, 到時條數其實係番度

      如果我買BONDS 有3M, 做到8-10% 回報, 條CASH FLOW 頂到, 而我又諗走唔係長住, 租也無不可
      現租客就係等緊移民
      所以好來好去, 有修養的人我係非常尊重

      刪除
    2. 對極,收少1-2K,其實空窗期一兩個月乜都係番度啦。

      刪除
  9. 快兄的做法其實除苯有精。
    小弟都係傻業主一名,信奉好租不如好租客,維修永無托手㬹。收多1K,對自己生活無乜分別。有些收入唔多高的,俾多1K真係要就住就住使。有時何苦去到咁盡呢?

    回覆刪除
  10. 心態決定境界
    快兄,敬你一杯 ~~

    回覆刪除