2017年9月18日 星期一

老油條

小子今日同朋友的CONNECTION 再食飯傾一傾一個CAREER OFFER

朋友話個富二代有間1469 牌的公司想搵個CORP FIN RO 去幫佢搞掂檔野然後可能做M&A 上市.

個SALARY PACKAGE 係一定比呢間有INCREMENT, 另加INCENTIVE, 如果幫佢搵到生意又會加佣云云.

記得2年前有間PRE IPO 公司搵我做CFO, 有埋1M SHARE OPTIONS 但我REJECT 左, 個時揼春揼左一排, 後尾上市後股票約值3M 左右.

今時今日,小小子出左世, 唔知點解我對營營役役OT非常之抗拒. 或者咁講, 搵錢有千萬種方法, 係唔係需要一定出賣自己時間呢? 呢家小子對於飛來飛去這種生活實在好厭惡, 唔知點解個時係EDPK會肯OT 個下真心ON9 (會計界乃奴隸集中營)

小子呢家已經無咩心機去想打拼番咩一番事業, 我只知道呢家我想陪家人多於其他, 讀埋個濕鳩MASTER 之後坐個CFO 位做下刁睇下數但又唔係好辛苦咁過下日晨算數.

學下70兄話齋計下身家, 其實過多幾年唔做, 慳慳地駛又得唔得呢? 多謝70兄的一言驚醒, 小子今日開始就放慢腳步, 錢係搵唔哂的, 夠, 便可以

 或者我都學下70兄咁寫下"我幾時唔駛撈系列", 哈哈


4 則留言:

  1. 對於以前的我來說我一定會答應, 不過現在心態上已經有所改變, 對於現在的我來說錢也不再是最重要東西了。

    回覆刪除
  2. 以小子兄年紀應該如日方中才是,不過都明白你心情,個increment 要非一般吸引才可能justify 額外的付出,個人來講小孩子的成長才是最緊要

    回覆刪除
  3. 或者遲D有一份工我會肯全身去做呢? (不過應該係自己生意)
    打工都係幫人搵錢, 小子覺得幾投入都係無大作為

    回覆刪除
  4. 小子每年幫公司搵3M 美金, 但係年薪連3M 港紙都無 (當然係遠低於3M HKD)

    回覆刪除