2017年9月13日 星期三

無知是一種罪

小子星期一太攰請左假, 但臨時小子個媽咪催我幫佢家姐 (即係姨媽), 叫我相熟個裝修師父同佢睇全屋大裝修

其實呢, 前前後後呢3年, 同一單野已經麻煩左師父3次, 仲要未MAKE 到DECISION

好彩小子識得冧番呀師父,如果唔係收租樓裝修搵第二個搞就真係PK.....

好啦, 又上左去, 拎住份圖紙 (裝修佬出圖紙都算OK PRO掛), 全程再WALK一下, 房間櫃點改, 床點做, 係邊度買/做....廚厠浴缸變企缸, 爐頭FUSE SINK盤大執位等等.....玩左成個鍾

夜晚小子個媽咪打來話姨媽話個師父HEA講! 吖...當初你UP 哂頭話好, OK , 無問題. 你呢家一句咁車埋來???

3年前一早已叫過佢唔好多事, 我都唔知佢係要FACE 定咩, 又攬上身, 又叫我搞.

所以做老人家真係唔好不自量力搞咁多野, 煩到小子PK, 最終都係煩到D後生.

今朝同姨媽要由頭解釋用師父同埋DESIGNER FIRM 的分別, 係在於沒有專人去ENTERTAIN 一D 新手.
如果你又要平又要唔識又要呀支呀左, 真係過主.

BTW, 小子媽咪係咁多個親人之中第二窮. 年輕時受盡佢地的侮辱及恥笑, 笑小子爸爸唔爭氣, 家貧不能移民, 自己家人卻在97前走得切云云
今天小子總算爭氣, 為家人挽回一些面子, 但係你地有咩事就搵我呀媽, 出左事就惡言相向等等壞習慣固然無變, 講左百鳩幾次, 同枱食飯, 各自修行, 到2012年出事各人反面無情再HUR爆你1都仲係要做炸両, 真係吹Q漲, 仲係睇唔清一D人的真面目

小子一向都係: 以德報德, 以直報怨, 你叫我仆心仆命去幫呢D無謂人, SORRY
即係咁你幾千萬身家, 跌D俾DESIGNER 做啦 (100萬VS 40萬小子師父). 人地個60萬係用來SERVE 你呢D 無知婦孺架嘛.....唔好搞我呢D窮人啦

我又無錢收, 更不會叫人打大條數呃自己人, 做人為結善緣, 你以惡相向仲要我以善相報, SORRY我非聖人, 做不到

注: 小子媽媽的家人都入左加拿大籍, 今次番來香港, 順便又"潤"小子身為香港人的無奈, 而佢地有PASSPORT可以避走他國食花生云云....小子輕輕問下可唔可以移民, 即俾人取笑無得用 "親人團聚" 呢個OPTION.

OK, 第一, 我無諗過走住, 第二, 我都估你地無咁好死, 第三, 小子表弟係做加國地產AA, 費事佢跟手SELL我買個D鄉郊地皮發展計劃 (佢地仲係做緊呃大陸佬條水), 食飯時手頭已有一疊此等文件. and most of all, 其實小子要移民係可以做到, 只不過無必要而已, 亦不必要同佢地鬥氣認叻. CRITERIA 去關景鴻睇下便知, crystal clear.

反而我就睇到好多加國人U GRAD 番來搵食, 幾年前細細咁問佢地, 佢地話其實搵工好難, 有歧視, 同埋搵得萬幾二萬蚊, 仲要未抽稅, 每日用錢仲要俾消費稅等等....香港求其做份HEA工都好過加國云云

加拿大聯邦技術移民要求
得唔得其實一覽無遺


2 則留言:

  1. 小子兄,遠離CHEAP人啊,你都應該開導下丫媽,要學識以直報怨,唔係就會縱容呢啲CHEAP精

    回覆刪除
    回覆
    1. RYAN 兄, 我講到口都臭
      所以做人切記要自強不息, 懂得量力而為

      刪除