2018年8月7日 星期二

以後唔駛搭沙中綫 - 政府仲要抵賴

小子真係唔係好明白, 點解出左事先監察叫做負責任表現

人地中科已經有哂片係手, 又唔俾人用權力及特權法去查

又唔敢做承重測試, 負責官員又ON撚99 咁話無問題, 唔係自己負責又唔STEP DOWN

咩L都靠港鐵提供資料, 你老味真係痴撚綫!

點解你地有SUPERVISION 但係出事先?

係唔係到時有事叫港鐵班友墊屍底先? 呢次泛民唔咬死你都唔得啦, 真係低能夾弱智

係咁講簽收簽收, 咁簽收條AP 係唔係坐得先? 全綫用來祭旗啦下話....

小子朋友講, 工程界已經有哂片, 同埋叫哂所有人唔好搭沙中綫, 因為唔止2000粒螺絲頭扭實, 係大部份都無扭實, 因為趕工, 本來諗住後期先補番D石屎針, 但係呢家出左事想補都補唔到........

仲有小子朋友話沙中綫唔止一個站出事, 到9月份如果林鄭頂唔到, 建制派唔會冒險輸選舉而夾硬REJECT 權力及特權法去查, 因為到時一有事, 民建聯輸全家, 所有建制派必然滅黨! 一定唔會俾MTRC 過骨啦!

所以小子認為成條綫停用係可以預期, 至於起唔起番, 幾多錢起番等等, 呢個係後話

不過有沙中綫的樓真係要自求多福, 原本的FAVORABLE FACTOR 已經大打折扣, 甚至成條綫係要GRANTED DISCOUNT

呢件事政府實在係責無旁貸

沙中線偏離圖則少二千螺絲頭 陳帆命港鐵炒工程管理人員

運輸及房屋局局陳帆今午(7日)會面傳媒時表示,經港鐵7月13日再提交資料後,再比對屋宇署圖則,發現有多處與屋宇署不相符的地方,包括螺絲頭少2000個。他批評港鐵工程團隊有不可推卸的責任,必須解除相關工程人員的職務,又指已將相關事件轉交警方,已覓資深工程人員加強管理,以挽回公眾信心。

陳帆批評港鐵工程團隊有不可推卸的責任,必須解除相關工程管理人員的職務。他又指已將事件轉交警方,港鐵已覓資深工程人員加強管理,以挽回公眾信心。

 

4 則留言:

  1. 咁又要SET定明天入地鐵股票了... 反正大部份身家都在沙中線了。唔爭在坐埋地鐵股票。哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 三兄賺價已深
      不差十萬八萬
      不過小子擔心溢價消失
      希望政府拆左佢起過

      刪除
  2. warning!!! 唔好搭沙中綫!!!
    evil government!

    回覆刪除