2017年11月1日 星期三

蝗國殖民

小子今日搭巴士番工途中 (小子住港島), 在思考期間又俾一D普通話嘈住
抬頭一看, 又係一班西裝骨骨的大陸人係度講EPS, FCF...

小子番呢份工4年幾, 都係搭呢架車番工, 今年係特別多大陸人出沒, 有兩個可能性

1) 國內人番中環金融區愈來愈多

2) 國內人已入侵港島/港島東的比率上升

小子傾向係2 多D, 一向班友仔都係住九龍站/奧運站, 而FACTOR 1 一早已係入侵左, 小子公司班同事中, 因為港資FD子走哂, 得番3條大陸人同TEAM, 一葉知秋, 連朋友當中的IBANK 都一早係咁, 大把PB 朋友都話玩埋呢一代無L得撈, 可見最TOP OF THE CREAM的金融業已俾大陸人佔領左

小子以前做BIG 4, 反而仲少, 因為大陸人係心頭好高的, 做番D揼石仔工作係萬萬不想

小子一向都係八掛同埋相信民間智慧, 隨住大陸人愈來愈多, 中國人的"有土斯有財"的玩法便更加會愈來愈癲 (以下QUOTE施老闆的文章)

有土斯有財的說法對嗎?


寫了多篇有關房地產市場的文章,引起朋友間的一番討論。我發覺,朋友間的討論也不容易有結論,因為大家對一些很基礎的概念看法已不一致,令到討論根本很難進行下去。所以我打算在這裡介紹一下我對房地產的一些最基礎的看法。

我發覺中國人都喜歡擁有房地產,他們在積累財富的時候,都喜歡以房地產作為儲存財富的工具。所以,有中國人聚居的地方,房地產的價格都會因中國人的投資偏好而被搶高。中國人說,他們相信祖先的遺訓——「有土斯有財」。今天,我想先談談我對這句話的理解。

「有土斯有財」這句話應源自《禮記》,原文是「有德此有人,有人此有土,有土此有財,有財此有用。」用意在勸勉治國之君,應該尚德,而不要只顧重財。不過,今天我不打算深入去討論尚德的重要性,集中先談談土地與財富的關係。

人生活在大地上,人生活的所需皆由大地提供。因此,人要靠保有土地,才能令自己的生活獲得保障。可是,除了聖經上有上帝把土地應許給猶太人的故事外,人類已不斷為霸佔與保有自己的土地而爭個你死我活,人類的文明史,可說是一部土地爭奪史。國家存在的首要功能就是保護領土。香港的本土主義者不懂歷史,把獨立看成一個可以信口開河的議題,他們可知道,他們已把千萬人的生命也拿來押注。

現時蔓延全球的恐怖襲擊,以及耗日持久的中東戰爭,起因都是西方強要切割一部分巴勒斯坦的土地,供以色列重新立國。在領土問題上,誰對誰錯是說不清的,唯一可以肯定的是:凡是至今仍能留在世上的民族,血液裡應都有很強烈的保護領土的基因。其強烈的程度足以處於生命力最旺盛階段的年輕人,也去當聖戰士,進行自殺式襲擊。

他們之所以願意去死,是因為他們很清楚,任何個體的生命都是有限的,只有種族才可以不斷延續,而種族延續的基礎是保有自己的土地,失去了土地的種族會有甚麼命運,我們看看美洲的印第安人,澳洲的土著,緬甸的羅興亞人……就知道了,美國的南北戰爭打得這麼慘烈,就因為美國南部有些州份想爭取獨立。說要爭取香港獨立的人,可有這方面的思想準備?

土地之所以這樣重要,因為人要在土地上生活,我們的生產活動、文娛活動,都得在土地上進行。擁有土地的人,於是可以透過借出土地的使用權,去換取利益。這就是租金收入。如是令到擁有土地的人,不需自己勞動生產,一樣可以換取生活所需。擁有的土地愈多,能夠收到的租金就愈豐厚。於是土地就成了人類最樂於擁有的財富。它可以不斷積累,不怕變壞,其價值還可以隨着使用土地的人的付租能力的上升而同步提升。所以不只是中國人,凡是有能力積累財富的人,都會選擇擁有土地作為積累財富的工具。因此,「有土斯有財」並非一句空話。

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

大家明白了嘛?
失去了土地的種族 (香港人) 將會有什麼命運? 係滅亡
小子認為, 係比死更難受, 大陸人呢家一支支商業地咁BID, 一棟棟商業大廈咁買, 目的係咩?就係收租以自肥
但係, 呢家主要的地主都係香港人 (或者老香港), 而大陸新移民, 為數不少係一夠18歲一係老豆老母買樓俾佢地 (當然走黑錢都係一個原因), 又唔L見佢地買股票藏富?
超級豪宅同HOUSE 又係佢地買, 一圈圈新樓又係佢地買

當然呢家樓價係偏高, 但係在中國財大氣粗下, 如果港樓跌, 而港府沒有新加坡政府的不斷做地的手腕下, 即係俾機會佢地D錢來掃野, 受苦的一定係下一代香港人

稍為睇下報紙都知道班大陸人係連BSD 30%稅咁買, 你估佢平手會走人? 你輸得30% TAX, 再加上HKMA 係唔會借多俾佢地 (分分鍾FULL PAY), 你認為佢地意慾為何?

下一代可見將來, 好多業主都係國內人, 而沒有父幹或睇不清的本土香港人係好有機會一世租樓同俾國內業主食住 (如果你有本事可以好似70兄咁就另計, 但大多數港人都唔係咁醒囉.....** 做生意頭5年的失敗率係超過90%, 仲生存到的已經係人中之龍), 而佢地班國地業主一係叫到個價飛天, 一係唔賣 (你睇內地樓市的生態便可以推測到)

利申一下,小子唔係所謂"硬好", 只係有見大陸人咁發狂掃港樓, 有感而發, 香港人昔日都係慢慢供一層, 而外來入侵者係一間間咁FULL PAY, 唉.

小子八掛左公司的大陸同事, 全部都係租樓住, 我問佢地點解? 佢話未夠7年攞唔到3粒星.....
奇怪在佢地都係租奧運/西環SOHO/荃灣西
一個係小子個老細, 無得講, 夠錢租有餘
其他的, 真係收入與支出不相稱.....不過原來係內地富二
佢地全部都係IVY LEAGUE MASTER 畢業......推遲多10年, 佢地再上左位之後, 港青會係點? (香港人都想請同聲同氣先啦...你懂的)

9 則留言:

  1. 其實又點只奧運/西環SOHO/荃灣西,九龍東TKO都係一樣,我住的屋苑俞來俞多講國語的,連小孩都係!

    回覆刪除
  2. 好文 !
    說乜道得唔收租吸血, 到後來是人吸你的血(汗錢) !

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實資本主義就係一個奴隸制度
      點解我地要打工? 點解要出賣時間同生命俾僱主?
      就係因為生產能力以金錢量化左, 而美國狂印銀紙, 玩弄財技就係將人民辛勞成果剝奪
      加多幾個金融海嘯,將人民辛勞成果收歸食物鍊上層的富人/政府

      刪除
    2. 國內成條村都是靠收租過活, 因為你無樓唔租私樓都要租財團起的公寓 !
      所以收租是一個好普通的商業活動, 也是本土居民的入息來源 !

      刪除
  3. 其實香港一直都係殖民城市,一代代由北面流入,尤其上面出亂子就黎多啲,如一二戰、國共內戰、文革時期,大家只是流入的時點有分別,只有鄉議局果班才是原住民(有真特權)
    分別在於以前黎既係難民、平民,黎香港做底下層學做香港人,叫先黎果班做大佬;近年黎既係有錢有勢力、專材專業人士,佢地一黎就進駐香港資產、專業領域,要香港人叫番佢地做大佬。啲個衝擊之大太多港人接受唔到,所以先有咁多社會運動。
    至於將來發展係點?唔洗問一定輸

    回覆刪除
    回覆
    1. 乜叫本土 ? 其實鄉議局果班都是由內陸來的移民, 當年水災和其他災難由北流去南方, 唔信可以查圍村歷史 ! 佢地只是當年俾英國值民地政府給於特權 !
      實在香港新界地方都屬於中國的一部份 !

      刪除
  4. 無本事留係香港買土地既人,惟有向外流,結果俾大陸人溝淡哂人口...

    回覆刪除