2017年11月23日 星期四

城市錢莊的老孖服務

坊間呀L SIR 又係推D 魚仔去城市錢莊去開個城市金戶口, 老孖買債/債基

The margins call levels are also subject to change by the Bank without prior notice and the Bank has no obligation to notify customer of the aforesaid event.

小子玩股票係試過俾人CALL 孖展的, 所以絕對好明白個遊戲規則: 就係個市跌到仆街個時CALL 9 硬你老孖, 仲要全數CALL!

坊間梗係覺得個債價穏定呀, 跌10% 無L可能啦
近排債價都有下跌, 唔知有無人俾人CALL呢? 不過暫時睇新聞未見到D苦主, 討論區又係無人大叫大嚷, 應該香港銀行仲係水浸緊所以無人會郁手啦, 大家都HAPPY 炒炒炒, 槓桿再槓桿

小子好奇DOWNLOAD埋個BOND LIST, 睇過下城市錢莊的BOND OFFER, 真係慘不忍賭 (無打錯字, 真係賭都唔想同佢賭), YTM 得2% 孖條L 咩?

夾硬孖5%以上2023 COGARD 又如何? 藍籌喎! 都得GE....YTM7%,不過一加息真係瀨到一咀都係,梗係伴隨住CALL老孖啦

城市錢莊無記錯係雷曼好似比較積極CALL MARGIN 的一間寶號, 無他, 美帝係風眼之中的屎眼, 個時C 係跌到幾多錢話? 0.99?
自身都難保, 唔CALL你就奇了 


2 則留言:

  1. L Sir係叫人老孖買債基,老孖債券就要做PB。
    而城市錢莊個Bong list係俾非PB嘅人,根本唔會有高息債,孖鬼咩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以都係去IB,錢莊十居其九都係搵笨7

      刪除