2017年11月17日 星期五

貨櫃碼頭搬遷

土地專組:搬貨櫃碼頭無時間表

【經濟日報專訊】土地供應專責小組就搬遷葵青貨櫃碼頭構思進行討論,小組主席黃遠輝指,對計劃持開放態度,但強調構思屬於極長遠的土地供應選項,目前仍未有計算成本效益的資料及時間表。

研拓周邊地 或碼頭上蓋發展

土地供應專責小組昨日舉行第4次會議,焦點議題是討論重置現有380公頃的葵青貨櫃碼頭及周邊用地,或在碼頭上蓋發展。
黃遠輝在會後指出,對於兩個選項都持開放態度,認為無論哪一個選項都需要詳細及深入研究,特別是首要問題是重置碼頭的選址,當中無可避免會涉及一定規模的填海,因碼頭需要臨海,亦需要一定水深讓大型櫃貨船停泊,但目前無面積近300公頃又臨海的地方可以重置碼頭。

黃遠輝:長期構思 難計成本效益

因此,黃遠輝形容構思屬於「比長期還要長期」的土地供應選項,無可供計算成本效益的資料以及時間表。至於在碼頭上蓋發展,高技術施工,需要克服一系列環保問題,對景觀亦構成很大威脅,需要與不同業權及行業等持份者溝通。他認為,這不代表建議不可行,認為須由社會再討論,如果獲得社會支持,便需要進行長時間研究。
至於另一個涉及善用現有土地的討論,小組副主席黃澤恩指,政府曾提及改劃210幅、合共500公頃土地,但有關土地已經計入《香港2030+》計算的供應之內,不能夠用作應付額外所需的土地需求,而且基於不同助力,亦未必能夠全部土地成功改劃。



























睇番香港幅圖, 如果要搬可以搬去邊?
應該係LAMMA ISLAND 的北面會係唯一的可行的地方
但係之後的公路又點樣計劃呢? 碼頭個邊有高速去港九新界, 但係南丫島係無....又要浪費幾多錢起條路去做呢樣野?

呢班友仔有無用腦諗架? 作為前貨櫃碼頭員工, 當時已經知道鹽田港, 外高橋港 等等港口都勁過香港時候, 小子對於香港物流業的前景已經覺得好暗淡

雖然係暗淡, 但物流連繫運輸, 倉庫, 同埋各行各業, 搬埋碼頭就更加自斷經脈, 將僅有的物流生意都送埋俾人, 仲有將香港自斷雙手, 真係ON9到無朋友

要搞搞郊野公園同棕地啦ON9........ 
呢家香港有人訓街咩? 係有人買唔起樓啫....搞到香港收皮去起樓係呢玩法, 真心暈

不過李生同吳生會多謝你的, 因為搬碼頭又可以R多D賠償.
起好的地又有全海, 又係俾中資發展商食哂佢起貴地. 哈哈.

沒有留言:

張貼留言