2016年11月30日 星期三

靠估

尋日小子又去左個D昆9人的banking seminar

席間一班無恥的銀行家又在侃侃而談美國利率上漲, 資金將會流向美國市場; 新興市場將會仆街, 中國將會係另一個金融中心等等

佢地叫D KAI人 (client 也) 買新興市場呀, 多D做風險投資呀等等...

小子係完左場show 後問個"專家": 吖...既然美國加息, 資金將會由新興市場走到美國市場, 咁點解你地仲叫D客買新興市場呢?

專家: 其實都要好揀擇, 如果唔係呢就會損失不菲...(我DLLM).
我:咁呢家D客個position 咪幾好, 點解又要佢地冒更大風險呢?

專家: 要摶先有得贏架嘛...何況D客坐哂係度, 我地無野可以做 (即係你班契弟食緊西北風?)
講座入面包羅萬有, 你想買咩都有...咁叫做有VIEW?

吖...明白了..即係個D傻HI客要俾佢地推左推右, 從而係中間賺佢手續費啦....根本個客輸錢與他們無關係....(這就是小子最討厭銀行SALES 的原因)

小子真係好概嘆香港有錢家族對緊D 銀行家係如斯垃圾, 不過唔出奇, 呢行D死仆街係靠吸人血已自肥, 雷曼契弟D仆街冚家產SELL 呀婆買ELN 而可見一斑.
正如小子UNCLE所講, 現在BANKER 已經不像從前般受人尊重, 只淪為一個垃圾集中營

從來大環境都係不可料, 只有靠估開飯的人, 才會叫你估;財演叫你炒股, 地產經紀叫你炒樓賺佣, 風水先生9吹等你去多幾次燒下符水飲等等....

君不見股神買D股票係10年以上?
年年出出入入個D有幾多個係成功? (經紀叫你出入賺你COMMISSION 例外)

小子奉行"掌握機遇"的一套, 機會唔駛多, 有一個即刻出手便可以.
我又學下人地D投資高手講句英文座右銘:

Great people needs a chance, diversification and averaging is for the mediocre.

2 則留言: