2016年12月2日 星期五

丁權
















2016年11月4日政府出招, 將第二套房的DSD 劃一為15%
小子視之為"丁權"的延伸
從來原居民只要有男丁, 就可以排隊問政府攞地起丁屋

但呢家呢個DSD 15, 就係炒家的"丁", 因為凡持有2間或以上的投資者, 沽出手上任何一間後, 如果再買都要俾人罰15%, 呢15%就係值錢的地方, 大家可以見到MOUNT NICOLSON 幾多資深的大孖沙以首置人士買入, 佢地就係用左呢個丁, 亦都將個丁權價值最大化. 10億的貨15% 係幾多錢? 1.5億!

大鴻輝主席12億掃山頂樓王 
身家300億
舖王首置慳稅1.3億 

http://hk.apple.nextmedia.com/financeestate/art/20161122/19841634 


件貨對於佢地來講係平左1.3億! 假設佢要再買其他物業, 要跌番樓價的15%俾政府已係肯定
亦都好肯定政府唔會係短期內取消呢個政策 (可能CY連任都未定)

回歸正題, 對於我地呢D升斗市民又點睇法? 如果我有2間的話, 你一定要我賣俾你, 我要收你幾多錢呢? 答案就係我TARGET 的15%.

即係如果我沽700萬樓換1400萬樓, 而我已經有一件貨係身, 咁我叫的價錢將係14M 的15% , 即係210萬.
當然個客會話你都痴綫, 但正正如此, 所有持貨的投資者都係會持盈保泰
而新來買家面對呢D有兩件貨以上的投資者將會沒有議價能力.

小子建議沒有樓的盡快買番一間, 以免投資者及大陸人習慣左15% 後再同首置者搶樓.

其實CY 呢個政策真係好惠民, 如果無呢D招數, 我估係大陸佬走資底下, 香港樓下井噴式上升係一個合理預期 (深圳2016年升左60%)

香港地方咁細, 其實後生一代買唔到樓都係可以預期, 因為佢地面對的係來自四方八面的投資者, 只要資金自由進出同法律健全下, 香港依舊會係中國的東方之珠

沒有留言:

張貼留言