2016年11月15日 星期二

立杆見影

我記得, 2010年, 小子係李生間公司做會計做得唔太開心, 因為小子係理科出身, 一直想讀醫科 (可惜HKAL太屎), 跟住問左一位高人, 前路應該點走, 佢寫低四隻字: 立杆見影

呢4隻字, from time to time 都係我腦海中出現, 亦都改變左我一生

啱啱打呢篇野之前, PK 渣打銀行成日叫我地做structured product (呢D ON9野...@@ 自從雷曼後都好少人狂做structured product), 去ENHANCE 1% p.a., 而我地係做一個月期, 即係1%/12 = 0.08% (保本定期)....做1000萬...即係成件事係8千大元最多! (DLLM 我做300萬股BOC options 收0.05/股 x 3M = 15萬, 即月都收15萬啦...柒頭) <-- 我一定有個好SOLUTION 先會D9人

尋日做左一大爛餐之後, 當然又好似上一次咁...話個window closed 左. 因為個CNH forward points 變左...OK! 又做唔到...渣打梗係解釋話就算即刻做, 個RATE 都未必係好...咁即係你又玩鳩我啦

講左樓上D無聊野, 咁又同"立杆見影"有咩關係呢?

"立杆見影"亦係今日的寫照
立杆, 我今日的演譯為先為自己口袋入口的財富定立一個目標
見影, 今天略有少成, 其實已經見左50%影, 影為之一個客觀量度自己成就的標杆, 而不會被一D無聊人左右到.

不出10年, 小子一定可以同打工SAY GOODBYE (不過我都會做, 因為我想小子老婆退下來先, 作為一個負責任的男人, 叫老婆出來做野已經係唔合格)
如果對住呢班仆街冚家產係坐監, 我的刑期係....10年

1 則留言: