2020年10月23日 星期五

轉莊以及BNO平權

 BNO 平權正式出台

https://skypost.ulifestyle.com.hk/article/2784143/%E3%80%90BNO%E5%B9%B3%E6%AC%8A%E3%80%91%E8%8B%B1%E6%98%8E%E5%B9%B41.31%E8%B5%B7%E6%8E%A5%E5%8F%97BNO%E7%94%B3%E5%B1%85%E7%95%99%20%E9%A6%965%E5%B9%B4%E7%B0%BD%E8%AD%89%E8%B2%BB$2532

BNO簽證申請啟動,英國宣布明年1月31日起接受BNO持有人特別簽證申請,5年簽證費用為每人250英鎊(約2,532港元),申請不設限額。申請人尚可申請30個月簽證,費用為每人180英鎊(約1,823港元)。

英國內政部估計,未來5年將有逾100萬港人會通過新簽證移民英國,料可帶動24億至29億英鎊的經濟效益(約243億至293億港元),其中大部分由徵收附加稅所得。

內政部預計,啟動首年(即明年)會有50萬港人及其家屬移民,並謂新方式允許港人更長期停留在英國,按過去規則,無簽證的港人只能在英逗留6個月。

英國駐港總領事賀恩德指出,《香港國安法》實施標誌港人權利和自由明顯削弱,而啟動BNO移民方式是英國對港人承諾的一部分,重申英國歡迎持BNO公民及其家屬歸英。

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

小子早在2019年8月的文章已有提及, BNO 平權乃係英國一體兩面兼顧歷史留下的, 到呢家真正在落實, 小子認為在現在國安法下, 新一代 (80-00), 特別係有小朋友的一代係有機會移民過去.

然而, 外國的月光係唔係特別圓? 小子認為在移民前先做好心理準備由低做起, 外國十分尊重各種職業, 大學生做藍領比比皆是, 然而在香港, 坐唔到OFFICE 的朋友會給親朋白眼, 而一出來做野已係比較人工, 有無車, 有無樓等等, 在香港生活, up to others' expectation 係有難度, 而如果你稍為想做好少少, 例如住私樓, 送個仔去讀私校等等, 理論上家庭收入無10皮一個月已係非常吃緊.

在外國則不同, 一般小子朋友在外國生活得耐左都會放低比較心理, 日日在家簡簡單單煮食, 無人日日去OMAKASE串燒FINE DINING咁. 完完全全係兩個LIVING STYLE, 亦唔多會滿身名牌, 出入靚車個D朋友仔.

小子所認識的中同, 朋友以及親戚 (注:小子母系個邊大部份97年移左民), 在外國都係生活簡僕. 而下一代個D 老表, 我都問過其實坦白D講, 即係安份守己, 打份工扣完稅都係得番港紙萬幾兩萬. 而親戚亦有叫小子過來團聚, 佢地話以小子的會計師牌來講, HKD 30,000一個月係合理預期 (佢地話其實30000係個邊算係高人工)

即係代表外國打工, NET 數都係15K -30K 一個月, 凡事都係講GIVE & TAKE. 你GIVE UP 左香港的人工及物質, 換來的係外國的生活空間及悠閒.

走的, 記住為咩而走, 留的, 記住為咩而留.

呢個係一個好的機會俾大家揀, we are the chosen generation.

可見的係, 在明年開放BNO VISA過後, 應該有一批人會走, 而小子相信中國亦都係會做D動作去挽回面子, 例如立國家法去正式禁止雙重國籍, 正式斷掉移民以及食兩家茶禮個班人的後路.

而香港應該會加快輸入內地人才去填補呢個人口空缺.

而政策上, 中國幾可肯定會攪大灣區, 將公屋居屋搬番去國內一塊土地 (類近澳門的橫琴做法), 因為香港地生活成本高昂, 只有將頂唔到個班 (包括老人家), 搬番去, 先會REVITALIZE 到香港成個人口以及經濟結構.

而加大輸入內地專才後, 正式將港資完全剔出香港, 以成就全權掌控的目標. (跟住中國就杯酒釋兵權搞丁權, 到時順便幫住得迫的市民消消氣)

熟讀黨的歷史, 對生活在中國有大益處, 小子認為會有港式文革 (不過我唔鍾意用文革呢個TERM, 太負面, 只係"轉莊")

現下, 中國認為的 "反革命, 壞分子" 差唔多消滅完成, 立法會攪一年延位, 泛民幾可肯定下屆死得, 淨番係地主, 富農, 右派, 知識份子.

SHK 已有黨委入左去坐BOARD, 未來呢個亦都係一個趨勢.

放心, "港式文革"係唔會死人, 只係一定要換走舊一派, 先會有破舊立新的機會.

而亦唔好LABEL 做"文革", as said, 我會用轉莊, 因為輸入的內地人才必定係忠於國, 忠於黨. 一定唔會係舊時所謂文革的壞後果 (即係死人), 只係會將呢D人先歸順, 如果不歸順, 便請他們離開香港罷了. (例如, 醫護, 社工, 老師, 以及其他持專業執照人士)

現今中國社會已與從前有雲泥之別. 不必動刀動槍 (其實中美都打緊仗, 亦不見硝煙)

請細味這篇文章, 作出選擇. 時間會為大家給一個答案.

Q:文革鬥爭的對象?

A:一開始針對知識分子,之後各地的黨政要員都被造反派鬥倒,農村批鬥屠殺「地主、富農、反革命、壞分子、右派」的「黑五類」分子。

https://www.storm.mg/article/118775

港大高層突變動 消息:兩清華學者獲薦副校長 一人現為學系黨委

16 則留言:

  1. 你好,小子,你應該不會考慮移民吧!請問你小朋友教育將如何處理呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 暫時係國際學校PN/K1, 小學應該讀番LOCAL (暫定).

      刪除
    2. 點解唔一直上會諗住轉返local? (小學)

      刪除
    3. KK 兄,

      一直上都係一個選擇, 坦白說, 還未有最終定案, LOCAL 的好處係訓練紀律, 而IB 係開發同埋提問性 (comparatively speaking)

      再加上會唔會離開香港的因素都會在考量之中.

      刪除
  2. 公平啲講,對於大部分中產移民者本身,財政上嘅損失遠遠大過得益。 未計和至親分離,融入當地的困難,社交情緒壓力 ,身體突發性水土不服等等潛在危機。只係換來可能係一廂情願嘅 投奔自由同埋小朋友嘅西方教育。得失衡量全部自己承受。

    香港經濟,由於人口/材補給全部可以阿爺話事, 而且沿海城市, 可能問題不大,起碼樓價大跌空間有限。但係留低喺度嘅人快樂與否 ,香港可唔可以變回以前百花齊放嘅社會, 大家心照啦。 起碼香港應再容不下一套表姐你好嘢系列, 個個睇官版文章電視 ,睇領導人出巡然後列隊鼓掌, 大聲鳩叫熱烈歡迎。 領導人仲簡單,大量'市民',,喺鏡頭面前並排互不遮擋,拍下視頻, 皺下眉頭,表示自己憂國憂民 就搞掂。

    只可惜這個璀璨都市光輝到此。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你會繼續留港?

      刪除
    2. 香港人既價值觀就係咁神奇
      生活水平 不及一套 表姐你好野
      又,其實你有無睇過表姐?
      真係咁好睇?

      有閒錢去幾次日本重要,定唔知幾多年睇一次表姐你好野重要?

      定係,保持香港人既自我感覺良好最重要?

      保持香港人既自我感覺良好反而明,因為係長久既
      睇表姐,鬧大陸政府?先唔講係唔係會俾人拄,你唔駛返工家務事,日日鬧咁得閒既咩

      --Dogdogchi

      刪除
    3. 又, 有兩套電影唔知你有無聽過: 《十年》,《樹大招風》

      你覺得政治含意唔及表姐?

      --Dogdogchi

      刪除
  3. 你好...講得好岩... 我係英國讀書8年, 做野2年. 己經係英國精英個批... 交稅交到我死死下... 完全無錢儲... 但係又吾見得使左係邊啲物質上...
    我心諗我要幾多年先可以用得番我交左既...
    有啲長背成日話個邉褔利好... 咩牛奶錢....條.... 食得幾多...
    英國is falling... 岩啲本身英文吾差, 但係吾係專業人士過去做水喉佬...

    回覆刪除
    回覆
    1. 甘你仍然在英國定已回港發展?

      刪除
    2. 我就估計幾年後會有好多人由外國回流, 所以要返深圳好好收拾層樓俾仔女回流, 只是因為肺炎唔見咗一年的時間.....

      刪除
    3. 以香港人咁奄尖又行動咁快既性格, 應該好快有一批會唔習慣回流返來

      刪除
    4. Victor兄呢D叫有福唔識享
      港台既共識係"只要可以鬧大陸佬, 或者鬧英女皇鬧約翰遜, 就乜低人工低生活水平抵晒"
      你今日鬧佐未? 未? 咁你就蝕佐囉
      唔怪得你咁多不滿 XD XD

      --Dogdogchi

      刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  5. 我反而覺得應該系食人血饅頭多過so call 正義. 應該點解一直唔承認海外公民而今次例外? 點解要搞脫歐? 米就系唔想比其他人分佢好處, 例如就業職位, 福利等等. 現在無拉拉開放1m人入黎做公民?當然我唔覺得5年後, 全部人都可以變成公民. 變唔到個d會點算? 個5年用咗系英國的洗費又點? 政治嘢真系好黑暗

    回覆刪除
  6. 禁止雙重國籍>>>>

    依架好多早年移民的, 返香港都係用身份證出入境, 禁吾禁好似都無乜影響

    回覆刪除