2018年12月4日 星期二

記緊! 你的投資才是自己的終身事業!

昨天放假除了同朋友去傾自己生意及處理私人野之外, 還收到一個消息, 好友的妻子俾人LAY OFF 左....

小子講過1000萬次, 再一次提醒大家, 記住, 份工係永遠唔會係STABLE的

與其花一日12個小時同人搵錢, 不如做到夠數, 淨番的時間記得同自己打算一下

唔係叫你渣流攤, 但係絕對,千萬不能為公司賣命!

MNC 都無Q用, 話郁就郁, 做左5年好, 幾多年都好, 根本到個一刻係無情講

亦都唔好相信中國人個D "無功勞都有苦勞"的ON9說話

記得, 自己的錢才是自己的. 唔好諗住咩BONUS 呀, 咩咩JOB SECURITY 呀


唔想做生意的, 記住, 2000萬係一條DEADLINE, 5% 939 又好, 5仔又好, 100萬/年收息, 係輸通漲, 但係最少最少係有尊嚴過日子的碼數.

如果無2000萬的, 有空增進下知識, 等自己5% 變做8%, 10% , 12%..... 咁的話, 唔駛2000萬都可以唔駛受人閒氣同埋唔駛怕俾人郁手

當然, 都有適當咁"增值"自己...我唔係講讀書...你懂的

24 則留言:

  1. 謝謝師兄的提醒,緊記師兄教誨。
    努力由5%推向8%、10%、甚至12%以上。

    回覆刪除
  2. 出來社會工作多, 開始明白什麼JOB SECURITY都是廢話, 無人敢擔保會養自己一世, 就算係自己老豆老母都係咁話。

    阿嫂或許可以藉此機會提早退休呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 政府工都可以講下JOB SECURITY!

      刪除
  3. 以前三個5是旦中一個都好大鑊,今日可能三個 4 中一個已經好危險...

    回覆刪除
    回覆
    1. 朋友係3字歲數.....
      預左45俾人執一劑會好D

      刪除
  4. “你的老細如何, 你的命運也必如何, 記住唔好跟D太FIT的老細, 因為做Q死你, 中間偏差, 細公司, 等你有時間睇樓買樓, 研究股票, 開展副業”

    我120%認同呢句😃 打工係做樣 長遠下去靠唔著 係要搵其他窿路搞下其他野先得

    回覆刪除
  5. 2000萬,計唔計自住樓先?

    回覆刪除
    回覆
    1. 代答: 一間自住樓加2000萬資產 !

      刪除
    2. 自住樓係基本生存要求......

      刪除
    3. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    4. "代答: 一間自住樓加2000萬資產 !"
      難度好高wor。計total household asset 可能有機會,自己就肯定無這麽多。

      刪除
    5. 所以窮人一出世其實便要去摶, 根本無空間去閒著
      10萬人工, 一年120萬, 30年先得3600萬, 未計INFLATION, 未計TAX, 未計洗用

      其實往往係要超過一代人先可以脫貧
      不及早醒覺, 到40幾, 開支又大左, 下一代注定又係在RAT RACE入面再走一個圈

      刪除
  6. 小弟未出來做嘢已經睇過無數人的分享,富爸爸都有講,倚賴工作收根本是慢性糖衣毒藥。

    好多人揀工係睇上司,小弟都係,上司好就算公司唔好,都會舒服好多。

    但一講到長遠少少的planning,無論你上司對你點好都好,都要為自己人生規劃得妥善一點。否則一個浪冚埋黎,你上司保到你D乜?職場只係講生存,有事時你同CEO係兄弟都冇情講!

    回覆刪除
  7. //你的老細如何, 你的命運也必如何, 記住唔好跟D太FIT的老細, 因為做Q死你, 中間偏差, 細公司, 等你有時間睇樓買樓, 研究股票, 開展副業等等, 必定要於45前一係夠料退休, 一係有SECOND CAREER, 隨時可以郁手//
    認同啊,揀工最緊要有LEVERAGE,幾高人工都好,忙到無時間空間為自己將來打算、無時間進修學習、無時間交際增加人脈、無時間享受自己既興趣,一旦你賴以為生既工作收入無咗,就即刻四面楚歌、孤立無援,乜柒都做唔到,真係呆咗係度。
    又或者做到好無癮,因為平時無時間發展興趣同副業,根本無得揀第二條路第二個事業,又未夠錢財自,又無得揀唔撈,做到中年,又隨時俾人當係liability咁lay off。
    揀工,最緊要睇佢辦公時間有冇leverage! 返一日,好似比其他人賺多一日咁。
    共勉之!!

    回覆刪除
  8. 謝謝提醒!財自才是自己同家人嘅生活保障!

    回覆刪除
  9. // 有尊嚴過日子的碼數

    很贊同! 而至於銀碼大少, 豐險由人, 有人喜歡超簡約, 有人喜歡很奢華, 總之在額定支出上再加一個自己很滿意的安全系數, 用作緩衝突如其來的支出, 要退落嚟享受人生, 足矣!

    回覆刪除
  10. 近日我正正面對類同問題。除了正苦公外,根本沒有所謂穏陣的工。或者掉轉講,根本就唔應該期望有工係穏陣的。

    回覆刪除
  11. 記住唔好跟D太FIT的老細,100%認同,有時真係越做越心淡,老套講句,幫公司做野,任何事都盡量甜左先,因為會隨時今天的我打到昨天的我,最緊要真是要自己有錢,無錯~~~~~~

    回覆刪除
  12. 縮骨的老細何其多,每年得幾個percent加人工,連通脹都追唔到,跳槽換工作都好合理。

    小弟出來社會第一份工遇到的老細,教識我跳槽 哈

    回覆刪除
  13. 最近都畀呢工作困擾,我唔係驚畀人哋layoff,係我想炒老細魷魚,因為份工實在太多嘢要顧及,好煩,搞到個腦24小時都要諗住份工,根本冇時間為自己綢繆,所以我要學下唔好咁投入分工,留番多啲時間畀自己。如果要達標,我只要肯搬去細單位就得。但係我覺得even 有2千萬都係好唔安全喎! 如果買股票佢又唔會一定次次派息俾你,如果買樓收租亦都會可能會空置。 我覺得可能要三千萬先穩陣啲喎

    回覆刪除
    回覆
    1. REIT 法定強制派90-100%利潤出來,比股票有保證。

      刪除
  14. 我不嬲都話揾份政府工或入大公司,人工低啲唔緊要,最緊要唔好俾份工Chur哂自己嘅時間同精力,留番來投資真正屬於自己嘅嘢,學投資又好去進修又好,總之唔好為份工太搏命。但呢套理論總係俾人話不上進,哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 很認同"呢套理論總係俾人話不上進", 所以唔明的人不如唔好同佢講

      刪除
  15. "當然, 都有適當咁"增值"自己...我唔係講讀書...你懂的"

    小子兄, 我想問呢句點理解, 指點一下。

    回覆刪除