2018年12月21日 星期五

沙中綫等2047後通車

【豆腐沙中綫】最新開鑿地點螺絲帽仍不合標準 5次檢測全部「肥佬」

沙中綫紅磡站剪鋼筋醜聞在今年5月被揭發,港鐵半年後終同意鑿開石屎檢查。不過首批隨機抽驗的3支鋼筋已全數不達標準,立法會鐵路事宜小組委員會成員陳淑莊透露,收到消息指最新開鑿的兩個地點,而至今開鑿的五個地點,全部螺絲帽都不合格。
陳淑莊今早接受電台訪問時表示,在新開鑿兩個地點的螺絲帽同樣不合格,螺絲頭扭入螺絲帽的長度,只有31毫米及6毫米,與44毫米的標準相距甚遠:「5個地方全部都唔合格,要求扭入去44mm,最近驗果兩個數字更惡劣,一個係31(mm),一個係6(mm),我見到單位數我覺得好震驚,驗咗5個位,5個位全中。」如根據港鐵提交的《檢驗建議書》中提及檢視最少84個螺絲帽,5個不合格已經佔12.1%最高不合格率,情況並不理想,認為政府應該現身交代,甚至考慮是否要拆卸。

運房局昨日確認首個鑿開處3支鋼筋螺絲帽均外露超過兩個扭紋,不符合螺絲帽供應商最多外露兩個扭紋的標準。根據現場進行非破壞性測試的初步結果,首個開鑿位置三個鋼筋絞牙,扭入螺絲帽的長度分別是29毫米、34毫米及34毫米,比原設計可扭入44毫米,少了10至15毫米。

------------------------------------我是沙中綫-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

可以預期立法會唔會再批撥款, 因為香港人的問責精神仍在, 要抽出UGL, 禮頓等等建築界老鼠, 搞掂個問責先有JUST & EQUITABLE GROUNDS 去再批撥款

又或者MTR 可以發債搞掂, 政府係唔會有呢個能力埋呢張單

66.HK 小股民真係小心D

不過又咁講, 作為大股東的政府, 呢舊屎咁大, 如果仲係隻眼開隻眼閉咁樣, 其實係俾一粒大子彈俾泛民做瓜佢地, 好不容易CY 先成功將港人分化, 同埋將獨派打死

呢家俾佢地出超必? 真係好考林鄭功力

但執正來做的話, 建制不會得失任何選票, 而且可以SHOW 到俾市民睇, 佢地都係唔"護短" (咁大單, 你叫護舒寶出來都搞唔掂啦, 唔係你地唔護)

如果執正做, 真係炸Q左佢, 永不通車做地下商場, 可能係最合適

一係就等2047後啦, 解決左制造問題的人就OK, 我話OK 就OK!


7 則留言:

  1. //UGL, 禮頓等等建築界老鼠
    點解咁有趣一直要護住這班外國公司呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 禮頓已經唔係外國公司了,由一大班大陸佬打骰

      刪除
  2. 最近讀到合約法既一啲案例,其實都助長咗呢班建築界老鼠,好多工程公司用Williams v Roffey一案嚟特登拖慢工程進度,屈政府俾多啲錢佢地做本身應份做既事。另外港鐵啲監工亦都有好多盲點,俾到機會啲細判渣流灘咁做嘢。香港一日唔另外立法監管呢啲政府工程,一日都唔會有安全既基建工程。

    回覆刪除
  3. 好簡單, 改左個標準做<1mm, 反正都插入左, 沒問題, 搞掂, 通車.........

    回覆刪除
    回覆
    1. 插1mm和插44mm都是插了,不用分那麼細

      刪除
  4. 陰謀論:如果66大跌,可能係一個私有化的機遇。
    搞掂一座大山。

    回覆刪除
  5. 解決問題嘅最好方法就係解決製造問題的人

    回覆刪除