2018年12月7日 星期五

順利租出一件貨

尋日小子放工處理埋空置的一件市區3房

租金實在係非常平, 20,000 有找, 11月例淡, 係咁上下.

租客係做教育同埋銀行, 一家幾口加個工人

AGENT 叫小子在單位入面等, 說想小子同對方亙相見個面, 過程非常之好, 小子一早已經AA提出, 請租客面見, 同埋再確認有無咩東西要添加,掉左佢, 小子搵相熟師父處理

當然, 小子係一個非L常奄尖的人, 竟提出 "換鐵閘" 呢個咁痴綫的動作,準租客即刻眼前為之一亮.

佢話點會有業主肯換架....我都想同你講但係又怕你唔肯, 因為好大工程, 因為個鐵閘有D嘈, 怕嘈到小朋友.....

小子話, 其實我想換, 不過你BEAR WITH ME, 可能訂貨要少少時間, 始終個閘嘈我唔太LIKEY.....可能到你收樓仲搞緊個鐵閘, 不過你OK 我訂貨 (要幾千蚊)

最緊要收KEY之前, 見過面, 第一, 等佢知我唔係亂加租又唔整野; 第二, 我亦都同佢講, 我全屋燈, 電制, 冷氣, 抽油煙機, 廚厠枱面都鏟左佢, 厠所仲要換ROCA/TOTO (真係諗番起都痴L綫), 賣屎坑條友話, 租俾人, 用大陸貨咪得, 駛唔駛買幾千蚊個屎坑呀......我心諗, 我係差水龍頭未用HANSGROHE, 有錢你就收啦, 咁多嗲 =D

其實屙屎係好L緊要的, 面盆用大陸無所謂, 但係屎坑呢家野, 真係要買好D.

其他面盆, 星盆, 全新, 不過都係師父係大陸訂番來;

燈制, 電制全部C來得, 燈全部港貨....(本人唔淘大陸燈自己裝...會爆炸的)

雖然係區區幾皮, 我都係錫屋之人, 我當每一間屋都係自己親生仔一樣

經紀仲問我可唔可以俾多幾日免租期俾佢, 小子話隨你的便, 簽完正約, 過左支票數你攞鎖匙上去慢慢玩

AA 話呢D咁無所謂的人都係好少見, 租客仲即場抄我牌添....我話有野執漏叫我搞就得, EASY

同時間, 電話响, 中記OFFER 左22K 俾我, 竟然在租客面前拒絕左 (係未簽約的), 個AA 都O 左咀....=P

做人係要有信用, 講左係咁就咁, 唔係你俾多幾千蚊就大L哂的.

中記跟住問我賣唔賣, 呢個問題當然好容易答: 唔沽

之前有網友問我免租期的東西, 其實想講, 我係好撚求其的, 7-14 日不等, 1個月都試過, 只要合眼緣, 其實無所謂

17 則留言:

  1. HANSGROHE 真係幾好用,在下賢內座幾年前親自係德國訂返黎搵師傅裝,用落真係值架

    回覆刪除
  2. 南帝果然是南帝! 11, 12月的租務市場真的好淡。

    回覆刪除
    回覆
    1. 斗滿兄見笑....
      常言道: 只有租不出的價, 無租不出的樓

      刪除
  3. 快兄全部靚裝的動作真厲害。
    小弟自問最多做到 [過得自己過得人]。

    回覆刪除
    回覆
    1. 三兄, 在無良業主中, 小子係ON9仔一名
      另外, 非靚裝, 都係過得自己過得人, 只不過小子要求比坊間高少少

      刪除
  4. 恭喜, 又有租收 :)

    回覆刪除
  5. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  6. 我都對D租盤裝修有D要求,通常買了樓,就全屋大番新,連喉,電線,鋁窗,地板,冷氣都換哂,廚廁都整過,當自住標準。除了可提升租值,最重要是租出之後怕忽然要整呢樣整嗰樣,怕煩到我。所以我唯有次次買超殘裝黎收租,起碼可㩒低個價買入,補貼個裝修費。
    小子兄對租客好,通常物以類聚,都會吸引D好質素的租客返黎,所以尼條數係冇得計既!

    回覆刪除
  7. 其實要玩野, 業主一定係下風, 所以大家以禮相待, 賺到的絕對會比平一二千多, 煩少幾樣己值回票價了, 可惜不是很多業主似快兄咁爽快.

    如果我有機會租到快兄這樣業主的樓, 我真係有可能賣左自住, 不是講笑!!

    回覆刪除
  8. 佢住得舒服,唔好住一年半載就走,無乜投訴電話到,準時交租,咁就咩都返哂黎啦。

    回覆刪除
  9. 小弟都啱啱搞緊裝修,但都只係整左minimum standard... 你真係超級大好人業主。

    回覆刪除
    回覆
    1. 業主BY DEFAULT 唔係好人 (BY SOMEBODY)
      都係正常裝修啫

      刪除
  10. 如果遇到你係業主就好
    依家租緊間化妝樓,每隔幾個月就有問題出現,我係租客都覺得煩

    回覆刪除
  11. 小弟有計劃租樓, 希望可以租到快兄的筍盤

    回覆刪除