2018年5月2日 星期三

開會笑談一則 - 新山揀人


啱啱同管理層PRESENT 左上一財年的RETURN, 賺幾多%唔講得, 但係因為有BOND, EQUITY, 一定唔會係幾十個%

PRESENT , 呀小老細 (一個80後的官二代, 海歸IVY LEAGUE碩士定DOUBLE MASTER) 問我兩個問題:

1. 點解你個COMPARISON PEERS 係同市面的FLAGSHIP FUNDS ?

: 其實我都想同細BOUTIQUE FUND , 但係一般MARKETABLE FUNDS都係幾百球, 甚至幾十BILLION, 好少有FAMILY FUND 好似我地SIZE可以俾老散買

再者, 比起街上的FLAGSHIP FUNDS (JPM Multi Income Fund, Blackrock Global Allocation Fund, Manulife HK Global Fund, Baring Multi Asset Fund 等等, 係贏一條街, 而我仲要係少equity 過佢地, 咁唯有係咁present )

我亦都知佢想講, 一般來講, FUNDS 係可以OUTPERFORM FUNDS, 因為大FUND 重倉, 轉身難, 而細FUND 可以ALL IN (大陸佬最L鍾意ALL IN), 所以理論上細FUND 未到某個CRITICAL MASS 係可以OUTPERFORM larger funds of similar mandates
佢想叉撚住我呢樣野, WELL, 第一, 搵唔到, 第二, 就算搵到, 應該都贏 (呢個我無講)

跟住佢又話, 不如比下個Sharpe ratio (咁你即係俾位我入啫)

但係我呀姐已答, 我地無人手做sharpe ratio, 我都笑笑口話, excel 好難做到成個PORTFOLIOSD, 我又要揀野, 又要做PRESENT, 又要MONITOR, 又要做埋埋數D下欄野, 你得個EXCEL不如自己計下啦....當然無咁串......

我只係笑笑口講, 因為資源做唔到, 我搵最勁個一班去比, 睇下勁唔勁過佢, 唯有係咁啦, SORRY

咁大老細 (一個PHD) 梗係無聲出, SHARPE RATIO 101.....好心唔好講啦

跟住又唔識死問我第二條問題

2. 你個PORTFOLIO 咁多BONDS, 點解我唔係市場買BONDS 要買你個FUND ? (我地假設呢個PORTFOLIO MARKETABLE FUNDS)

小子: 咁其實IB 都有你大部份可以買到的BONDS, MUTUAL FUNDS 等等, 咁又唔代表一個散戶可以有EXPERTISE 可以做到呢個RETURN, 此其一

另外,你買BONDS, 點樣分析先係我地條TEAM VALUE ADDED

* 其實我心諗, BOND FUND 唔會存在啦, LBONDS 你開個PB 戶口都買到BABY

另外, 今年其實BONDS 係一個差的年頭, 先唔好計3% UST10 令到債市有幾咁波動, 新昌, KAISA, NOBLE, NWD FIXED PERPS 等等好多仆街野都無中伏, 其實並唔係你有工具便可以話點解投資者唔自己買

FUND MANAGER的功力, 就係幫你仆街時無咁應吖嘛......

** 又, 個個都識種菜啦, 你老味又唔自己種菜要俾菜農賺, 要出去食飯俾貴咁多食埋同一樣野? 唔好咁7啦好嘛....我真係會暈架....

你夠識蒸魚啦, 你不如去打魚自己整, 唔好俾鯉魚門賺吖...

你夠曉殺人啦, 唔好請殺手啦....

你夠曉自己食藥, 咪L睇醫生啦....

你夠曉自己睇書, 唔駛讀MASTER啦.....

你夠曉.......我DLS 你真係7L到無朋友 XD 

笑撚到我有腹肌...@@ 

呢家D大陸人有部份真係咁, 但係無可否認, 佢地因為種種原因, 在香港職場上已佔領左中上層的位置, 而末來情況只會日益惡化, 香港小朋友搵食只係會難上加難
唯一值得慶幸係, 呢班友仔都係租緊樓住, 仲係要係大大大單位....呢一個FIELD 係香港人仲係有少少優勢的地方, 因為佢地D錢好多已到位但係仲係未夠7年坐監年期, 據我所知佢地千萬CASH在手係基本, 仲有十鳩幾萬的月入, 要買香港單位簡單來講, 係零難度, 但買佢地住的大碼野 (30M+) 就略嫌不夠底氣, 當然好多CIES 一早未收皮前買落港樓固然係財息兼收, 走埋黑錢真係SO FUCKING HAPPY

呢班新山揀人夫妻兩人一人一間細野都係輕易可以ACHIEVE到的東西
香港人實在要守住最後一塊土地, 免得俾人趕番大灣區食屎

12 則留言:

  1. 依家明白點解你會憎大陸人 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只希望有質素的中國人來香港建設一個美好的社區
      而唔係垃圾廢物來食我地儲備同埋日日係度hea 又唔做野的廢柴
      跟住又講收皮幾兩皮老綜唔夠駛等等......

      人係要自食其力, 唔好得過且過浪費時間

      刪除
  2. 我十分尊重有料的人, 唔係大陸唔大陸問題
    香港都有好多老屎忽無料扮4條

    可惜富二代多數個腦係唔需要FULLY UTILIZE 去搵錢, 所以對比起出身寒微的小子來講, 佢地唔需要諗咁多而發問係可以預期, 亦都合理之至

    回覆刪除
  3. 現實始終係現實,作為香港人,除左要守住香港自住收租樓外,係唔係可以去大灣區插返支旗呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港樓遠遠都未夠數, 哪有閒錢買大灣區?

      刪除
    2. 香港樓要比死人15%稅,心有不甘!

      刪除
    3. AE 黑咭都要俾年費啦........

      刪除
    4. 我一早在深圳有樓, 會留俾下一代人去發展 :)
      大灣區睇呢度 http://finance.discuss.com.hk/forumdisplay.php?fid=624

      刪除
  4. 紅色個段好sad but true

    回覆刪除
  5. 現在國內樓價就算無限購都太太太貴。利申:有一小單位在深圳,租金回報少於2%。

    回覆刪除
  6. 佢地仲好鐘意拋d terms出黎大鳩你
    講債券組合,講到好好地冇啦啦同你開始講HTM, MTM,
    fine, 你問我答, 到答番佢時先發現原來佢根本都唔識, 開始係度嗯嗯嗯嗯嗯

    回覆刪除
    回覆
    1. 最7係對十幾二十% 睇唔上眼...雖知巴老都係年回報10幾20%....

      以為自己係神, 點知只係一條粉人

      刪除