2018年5月17日 星期四

寧請大陸兒, 不請港精英 - 又一寫照

小子啱啱又見完一抽大陸人PITCH 我地買佢個唔知咩9基金

2018 YTD -3% 都敢出來講, 都唔緊要, 佢地話平到BENCHMARK

小子真心想問, 咁我俾MGT FEE 俾你把L 咩, 同INDEX FUND 一L樣, 點解要俾錢你地呢? 我去IB /FUND SM 去買咪得囉...

最正係佢解釋買股的思路. 又話好多"因子", 有D因子有時又無用, 有時又有用, 有時我地又會改下

個基金的TURNOVER係600%, 即係一年炒6轉..我不如俾錢個標竿兄/偉哥炒算啦..DIU

或者9買700+2800 收工,都唔L駛輸3%

 不過回報係其次, 睇佢個PM PORTFOLIO, 我真係差D屌左出聲, 惠存厚道我唔開名, 自己都係一個濕鳩CPA, 大把人背後笑我都有機, 但係請個LV 3 CFA CANDIDATE 做PM 係咩玩法?

呢家CFA 係香港同CPA 一樣, 一街都係, 請一個半個打莊咁難咩? 奇怪在全部都係國內大學生加埋係香港啱啱開始考個CFA 就可以做PM

小子以前講話唔L請香港人的又一鐵證, 以佢地兩位的CV, 我諗3皮野係JOBS DB, 你肯見都大L把人俾你見, 見L到你白內障都未L見完

做大FUND PM.....CFA LV 3原來就可以, 哈哈, 吹撚漲

3 則留言:

  1. 話事都係個大PM, 下面個d根本係扮比個PM role你, 實際上係個sales, 叫你去搵你個rich daddy/ powerful uncle籌旗

    回覆刪除
  2. 好奇想知係咪d大陸基金先咁多你口中嘅高分低能大陸人?我所識嘅海歸大陸人,大部分都係英文好又勤力又好technical, 做專業中層一流,反而香港人先係比較懶。有時真係難怪佢地搶晒d大公司位。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一DD 啦, 大陸人多愛吹牛皮, 又識邊個邊個
      唔係話佢TECHNICALS唔好, 認真起上來比香港人勁不知幾多倍
      可惜懶人更多, 日日上雪球格隆滙炒股, 睇PROJECT 9 吹當食飯者不計其數
      只因為乃官二/紅二/拆二代, 不愁衣食

      他們絕不低能, 係因為太有錢,在等三粒星而已

      TAM 兄所識的可能係比較"窮"的大陸人

      小子公司的"靚仔", 股票PORTFOLIO無1000都有800萬

      其他海歸我都有遇過, 真係紅褲子出身的係好L勤力

      刪除