2018年5月16日 星期三

公屋 - 綠置居乃對症下藥

苦等公屋8年獲派凶宅 三口家稱拒絕後房署放慢手腳

房屋委員會早前公布最新公屋平均輪候時間,創出5.1年的18年來新高。房委會資助房屋小組成員、公屋聯會總幹事招國偉今早(16日)出席電 台節目時表示,情況令人擔心,但一早已預料到,因此認為延長的等候時間不算驚人。招又認為,由於未能解決土地和房屋供求問題,預計未來輪候時間會持續增 加。

出 席同一節目的社區組織協會社區組織幹事戚居偉則指,幾年前的審計報告預計公屋輪候時間到2020年才會達至5年之久,但現時已出現此情況,質疑房署辦事不 力,有需要出來交代,並相信輪候時間平均達6年是指日可待。他指,房屋署以平均2.7人住戶建細單位,輪候期是平均數,4人家庭輪候7、8年已是常態。
57歲何女士與2名兒子申請公屋8年多,她在電台節目指,丈夫12年前心臟病離世後,她做清潔工養育2子,房租1萬多港元,經濟負擔重,一年幾前房署問她要不要凶宅,「我先生走咗,比(凶宅)我都有心理威脅」。她批評拒絕後,房署派屋放慢手腳。
王女士指兒子一家4口已輪候公屋7年,現住在深水埗細單位,租金連管理費1萬多港元,「捱生捱死」,數月前房屋署發信指等符合經濟審查,至今又未有派屋消息。
居住在3呎乘6呎太空艙的49歲單身人士陳先生訴說居住環境嘈雜惡劣,10多人爭用2個沖涼房,月租亦要2600港元,他指深水埗百呎套房租金也要4500至5000港元,實在難以應付。他申請公屋7年,早前收到房署信件指有機會上樓,但又擔心能要多等一兩年才真正派屋。

戚居偉指申請者符合經濟審查,往往要等多半年、1年,甚至1年幾才派屋,如未派夠2年又要再審查,申請者選巿區公屋時間又會再長。社協建議政 府在閒置土地建組合屋,並向3年未上樓的申請人提供租金津貼,紓緩住屋壓力,同時有租金管制。由於獨居單身人士住屋需求較學生大,建議獲優先上樓機會。

一早已經講左公屋流轉率只係有1%, 呢個咁L低的數字, 代表起多多公屋都係俾一D有心人一開二, 二開四

如今林鄭搞綠置居先係一石二鳥, 一來將合資格買樓的人士迫番出個市場, 令到佢地慳埋咁多年的租金要接番口貴貨, 先甜後苦; 另外, 真係的公屋係俾有需要的人, 建議以家庭為本位才可以申請公屋, 另外, 應該將大單位公屋改建為面積細小的公屋/共居

同埋BTW, 有屋又係嫌凶宅......上左樓用綠表買居屋吖嘛.......有兩個仔出左身一定買到居屋啦...快快手上左樓好過度捱吖....

 
 

5 則留言:

  1. 快兄,睇得真通透:公屋流轉率只係有1% -->
    基本上係公屋起多多都唔夠,因為有入冇出,公屋系統成為尋租遊戲。
    理論上唔起公屋,全轉綠置居,才能較佳的運用公共房屋資源。
    可惜,香港的政治現實係公屋起少間,政府都會被人揼.

    回覆刪除
    回覆
    1. 小子因緣際遇比較識多少少公屋新港人啫
      並唔係通唔通透
      實情如此

      刪除
  2. 政府根本得啖笑
    公務員咁多人手, 整番隊BAND專門每年一審, 每季一審, 甚至乎每月一審公屋住戶財政狀況
    公屋住戶漏報, 少報, 即刻拍走

    好過俾500億創科局班ON9仔整埋D西APPS

    真心痴L左綫

    回覆刪除
  3. "有屋又係嫌凶宅" 這句道出了斗滿的心聲, 嗰位人兄話唔要 "凶宅" 之後過左成年都無消息, 咁緊係啦, 如果唔係凶宅又边會咁快排到。

    回覆刪除