2018年1月3日 星期三

941 SELL CALL

昨天又做左941 SELL CALL @ 82.5
NO BRAINER
本來想做80.0, 但係老細話安全D, 82.5, 手貨唔會俾人CALL走

WELL, 小子從不介意手貨CALL走, 反手開番SELL PUT 而已, 思維決定行為
不過打得工, 一定係要受指揮, 同埋贏多同贏少於我無咩大分別

收權金27K,代代平安

突然間諗起70兄有次話小子收咁少權金, 會唔會對唔住700萬資金?

其實小子呢個PROJECT有兩個目標, 第一係塞住老細把口, 有KPI, 有籍口叫高D人工
第二個目的先係最重要, 因為小子一向做期權都係100萬內的注碼, 而小子計過, 如果有7M CASH, 睇下做OPTION 可唔可以退到休, 呢個用OPM 的機會就係做就左小子係實戰場上發揮, 睇下大7倍的注碼是否夠LIQUIDITY 同埋FEASIBILITY 係點

結果暫時係接左一次貨, 然後順利沽番出去,半年來, 每個月只做一次TRADE下, 贏50萬.
如果PRO RATA 來講, 一年1M 左右, 小子著實係滿意的.

以前做開3988, 939 等權, 今次因應公司盤口玩埋941, 理論上唔係最熟範疇下應該打個DISCOUNT, 既然如此, 小子的盤算"或者"係WORK, 就係沽一間收租樓, 攞番個EQUITY 做期權 (3988,941,939), 約莫都係700萬港紙之數

來緊小子都係會持之以恆咁做, 再對比下呢個RETURN 同埋買條BONDS 究竟邊個可以再做少D野地贏錢

財自的意義, 在於自由, 如果日日要MON住D NEWS 同埋日日睇住報價機做人, 基本上同番工無咩分別, 首要一定係HEA. 然而收租樓其實係一個唔好的YIELD PLAY, OPTIONS, BONDS, REITS 或者咁講, 大部份市場上可以買到的東西的回報都好過收租樓(如果你唔計升值)

不過利申: 收租樓係香港係主軸係不變, 因為大陸人搶香港資產的大前提下, 升值係一個合理預期, 直到某一天可能大陸人買左大部份的港樓, 而小子見到樓好似3333 咁爆升後, 可能會沽出套現走人. 在2017 及可見的5-10年內, 大陸人仲係未搶到港樓的定價權, 其實真的的井噴爆升係尚未發生, 坐住條租等食胡或者係一個最懶但係又贏得最深的一個投資

10 則留言:

  1. 問題係樓能提供的現金流就只有「租金」,回報率低;靠資產升值,沽貨後持有現金,又有 reinvestment risk, 到最後又變成內閣制bond/reits 之類。

    玩 put call parity 最怕就係單邊轉角市,一個唔小心好易令本金有重大傷亡,日後只會愈short 愈少。

    回覆刪除
  2. 小子兄 希望承你貴言
    物業是我現時持有最重的資產 自住樓就點都唔沽㗎啦 其他的就得看情況食糊
    期權當收租,我而家亦在嘗試中,仲未遇到大跌市的考驗

    回覆刪除
    回覆
    1. 跌市必定要CUT, 因為做SELL SIDE一輸會輸爆廠
      好似魔兄話齋, 到時本金有重大傷亡就愈SHORT 愈少
      贏埋10次都未夠頂一口清倉

      刪除
  3. 一早都話小子兄做941 係交行貨,此為之大材小用

    回覆刪除
  4. 做咗股票期權短倉幾年,發覺唔睇價做short put/call好易高位入、低位沽,我手上仲有九十幾蚊short put返來嘅941。但睇價做又唔夠HEA,兩難。

    回覆刪除
    回覆
    1. 點都要睇下價, 但係都係幾個鍾啫, 唔算好困身, 但對比BOND係煩少少

      刪除
  5. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  6. 小子你好。 追左你一段時候了。 浸浸 先搞貿易戰, 又係Twitter. 成日出口術搞跌個市。 佢都唔知係咪為左自己個公司皇國利益既。

    我有d防守股壓左係度, 5,6 呀甘。 唔多, 200多股。 而家賬面-6%左右, 又唔想放。 所以搵緊書學 期權。

    就甘上網睇其他 Blog 搞到我好亂。 一時中文一時英文。 Long / Short, 長短, Sell / Put, 買/沽。
    暈晒係度。

    希望有日學識, 好似你甘 穩穩陣陣收權金, 增加回報啦。

    話時話點解甘又 Blogger 選擇用 Short call 既? Long Call 利潤唔係無限大咩?

    回覆刪除