2023年1月31日 星期二

快活谷小子 - 給兒子的信

啱啱睇到施家加四個的主持的回港原因

https://youtu.be/2YiBfsBn5lU

即興寫了這一篇文章: 給兒子的信 - 要對自己的生命負責任 (謝謝三兄/三叔的標題, 照抄無誤)

一如本BLOG所述, 小子係一個一窮二白的人, 自幼家貧而不自知

某一天, 底牌終於揭開, 原來小子係一個窮到PK的出身

原因, 三位兒子, 你可以請教下你的長輩

作為一個男人, 第一, 要為你的家庭負責

第二, 就係施家加四個的爸爸因為肺癌過身的感悟

你爸爸我, 是在10多年前自己領悟得的, 就係生命的無常. 10年前, 家庭中的長輩過身, 加埋底牌揭開, 世事的無常, 係可以in a fucking fortnight, 一日內你可以由天堂跌到地獄, 一場CANCER已可以做到, 不論你富或貧, 一場大病可以改變你一生.

無錯, 人人都有24小時, 但係你有幾多個24小時, 只有天知地知, 你係唔會知

所以, 每一天都當最後一天生活, 不犯法, 你開心, 又唔係嫖賭飲吹, 去做, pursue your own hobbies, 搵得多錢少錢, 無太大相關, 錢只係副產品, 踢波踢得好, 非洲踢波的法籍中場簡迪 (N' Kante) 都可以變有錢人, 只在乎你夠唔夠勁, 每一個area入面最勁的人都係會搵到錢的, 放心

若你在30歲前知道自己係平庸的人, 請你不要再hesitate, 買樓. 參與一個同全世界, 全中國, 全香港人同生共死的遊戲. 若你仍在中國人的地方, 或者到時中國都係強大的, 記住記住, 買樓. 

If you can't beat them, join them.

外國人點解可以創業成功, 個1%或者0.1%人係成功, 一來因為教育同中國不同, 人地係encourage你反傳統, 所以會有好多創新, 而且, 衰左人地大印銀紙, 可以用食物券, 可以訓街, 生仔有牛奶金.

在香港, 係無的, 在中國亦然. MPF 得幾十萬, 交完一年租你係即時要訓街, 係即時!

點解要買樓? 就係你財政上沒有限制下, 你便可以開展第二人生, 活出自己的一片天, 窮人出身, 上有高堂, 下有妻兒, 出手落注, 左顧右忌

當然, 開首己講, 平庸的人一定要買, 若然你好掂咁點? 都要買, 因為財富, 係儲存在樓中, 你做醫生, 月球人, 星球人, 人地去百佳買餸, 你咪去買樓.

或者你會問點解? 我anytime 都買得起, 又撈得掂, 買咩先?

點解要買樓? 保全財富, 以免不法之徒合法地呃你錢

唔係發樓寒, 你睇幾多電話騙案? 仲有幾多專業級SALES 叫你入去私人銀行PB SELL你買基金,俾幾個利是封你威威豬, 轉頭叫你做下ELN, 做下ACCUMULATOR. 仲有無數咁多保險從業員呀, 幾多人睇住你份錢, 唯有買左hard asset, 先係難D俾人呃到D錢, 所以, 結論都係, 要儲asset, 一定係買磚頭.

無論你在香港好, 中國好, 都係上算.

外國買樓, 可免則免

至於外國, 因為土地係外國政府苛徵稅款的手段, 年年收你council tax, land tax, 仲有外國萬惡的estate duty (遺產稅), 可以打你50% tax, 唔係話唔買得, 可免則免

外國係鼓勵人地做窮人, 玩均富/貧, 玩大福利主義, 政府係實行社會資源再分配的, 本質無貶意, 但有產階級在外國是不如中國人地方咁著數. 真係要買, 買外國REITS (都係呃呃地錢, 成日re-issue units 出來收購, 跟住又拎唔到回報, 班管理層照出糧, DPU 一直下跌)

每個地方都有唔同的資產配置需求, 在德國, 政府更落重稅去阻人買樓收租, 窮不與富鬥, 富不與官爭, 土壤不同, 當然30年後或者幾多年後, 若果以上的土壤不同, 手法亦不同

在中國人眼中, 有土斯有財根深蒂固, 為父的尚未看到有何改變, 但我等沒有能力預視將來政策, 只能落筆先行記下當中思路.手法便不同

投資, 做人, 如水一般, 要 flexible.

謙卑如水一樣, 欺山莫欺水, 能做到水一樣, 對人有海量汪涵, 不計較, 無形無色

但無形, 不代表好欺負, 多多學習以充實自己, 做到水深而人畏, 不敢欺, 是智慧, 是內涵所賦能


4 則留言:

  1. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  2. 樓主如果想請教你買樓問題可以點做的?ORZ

    回覆刪除
  3. 澳洲冇遺產稅,其實多數英語國家自住樓都唔收利得稅,外國樓多數都有4厘以上,澳洲悉尼墨爾本外大把5-6厘可以同佢慢慢磨,數租夠供樓,但香港半新樓九成按供樓連管理費可以比租樓貴5-9成。從人口移民數字來講,亞洲只有香港同星加玻樓長線可以買,香港就有中共拍腦袋施政既政策風險,另外就係太多9成按,近兩年幾乎全部都係。

    回覆刪除
  4. 其實最好既做法係仔女係外國大有鬼仔性格再返香港發展,香港有買樓呢條路係會令人唔去冒其他險。東方文化係X在起跑線,落後在中途,PK在收尾,何如AI早期係用supervised learning, 中國係有D優勢,但再進一止好似GPT收言論自由海納百川既就係中國人做唔到既,防疫又係另一例子。

    回覆刪除