2023年1月13日 星期五

高淨值的膠液現場

 呢幾日小子要去不同銀行舉辦的2023膠液現場

大致上都係講歐美衰退風險, 2022年股債雙殺, 下年會好番

中國的衰退風險係negligible等

特別impressive 係CS 陶冬話. 內房債? 境內唔會default, 境外就難講, 因為大陸mentality 係保內, 因為involve 到政治穏定 (都好少analysts咁直白講野, despite we all know what's happening)

港樓方面, 亦有提及, D人會來, 但係你expect 佢地一車車錢買起港樓, 暫未係時候.

小子同意陶生的說法, 小陽春可能有, 大陽春...始終係要等經濟基本因素好番先有

小子個人認為, 3年LOCKDOWN, 全世界無邊個地方唔係要時間回復, 當然中國係內循環下, 頂到幾下, 但係檢測都用左唔少resources 同埋封城下的productivity 係要時間回復

疊加老美整埋個咩中國關係辦事處, 明牌同中國對著幹, 先不論贏輸, 以前有push and pull factors, 呢家有人搞下局, 大單邊狂升, 怕且暫時未係時間.

理應在現水平+10%左右move sideways.

如果有票有頭, 又不妨鋤下價, 筆者知道市場上仲有為數不少的筍盤, 亦暫時有人係無信心要減貨的.

值得一提係第二幅圖, 大英帝國 / 大嬰帝國 (三兄話)的recession probability 達到9成! WTF!

即係喜力? (HI L緊)...........

睇下英國的economic composition 便知一二, 化工, 金融為主, 無能源, D日用品一貴就GG

CPI 一升, 狂加息, 過龍變左recession 係幾大機會









7 則留言:

  1. 其實2020年下半年到2021年底,中國的清零政策係賺突的,出口比無COVID前多很多。我是從事物流業的,那段時間出口是要加價搶位的。政府方面去到預見到盲目擴張的風險,要刻意壓著出口 (亦有人說為了提升美國通脹,我表示懷疑)。

    但去到22年下半年,訂單就好像從世界上消失了一樣,價量全跌,而家行業方面對23年上半年不樂觀,只祈望下半年會反彈

    回覆刪除
    回覆
    1. YAU兄, 小子唔識玩陰謀論, 所以中國停出口搞到美國INFLATION, 我個人compile 唔到當中的logic, 14億人食飯, 開少一日工都唔得. 雖說我國有30000億美元的美債, 但日日食飯都唔係野少的, 玩自斷經脈來搞X美帝? 我諗唔通.

      刪除
  2. 英國經濟衰退,但係點解英鎊依排升得咁勁?

    回覆刪除
    回覆
    1. SUNKI, 對比幾時先? BOE加息...加息滙價升. 再者, 行文時9.59...上年買UK樓個班D滙水係10.X, 輸到PK. 最低係8.3個時係條生菜卓慧思上場搞亂個陣 (個時玩減稅-->稅收少-->開支大--->滙水頂唔到), 唔係個個都有美帝的無敵黑咭可以頂住滙水又狂印. 所以美帝搞搞震, 一有事美金就係避險貨幣.

      刪除
    2. Tks, 快兄分析!

      刪除
  3. 中國努動人口減少既情況會否今年改善?定係好似美國躺平抗疫後連工人都躺平?地方政府冇糧出係唔係利好釋放政府工人增加努動力供應重新燃燒人口紅利?

    回覆刪除
  4. 快兄, 中資銀行玩港元脫鈎期權依單嘢,係咪代表脫鈎風險升溫?

    回覆刪除