2020年11月26日 星期四

殖民加快

 

優才計劃配額倍增至每年2,000人 政府:擴充人才庫


政府發言人表示,自「優才計劃」於2006年6月推出以來,一直是吸引世界各地高技術人才或優才來港定居,以提升香港國際競爭力的重要渠道。政府決定增加計劃每年的配額至2,000名,以擴充香港的人才庫,加強香港作為亞洲國際都會的地位。

自「優才計劃」推出以來,每年的配額一直維持不變。政府於2018年8月公布首份「人才清單」後,計劃的申請顯著上升。獲推薦分配名額的申請人由2017年的411名,增加至去年的874名。政府稱,會繼續推行各項措施,以吸引世界各地高技術人才或優才來港發展。


https://www.hk01.com/%E7%A4%BE%E6%9C%83%E6%96%B0%E8%81%9E/554144/%E5%84%AA%E6%89%8D%E8%A8%88%E5%8A%83%E9%85%8D%E9%A1%8D%E5%80%8D%E5%A2%9E%E8%87%B3%E6%AF%8F%E5%B9%B42-000%E4%BA%BA-%E6%94%BF%E5%BA%9C-%E6%93%B4%E5%85%85%E4%BA%BA%E6%89%8D%E5%BA%AB


另一邊箱,林鄭月娥鼓勵港青番國內做8000-18000的工作 (其實...看更同譚仔呀姐都皮幾兩皮).......

除非創業, 應該吸引力真係麻麻......

而姑勿論受唔受港青歡迎, 筆者成日苦口婆心咁講, 十年河東, 十年河西

你幾唔願意都好, 時代巨輪在轉, 以前港資進, 英資退, 呢家港資退, 中資進

中資公司梗係請番國內專才, 同聲同氣不特止, 仲有祖有宗.

once again, 你唔老黎都無計.

港青下一代的空間, 中立講句, 十分有限. 唔係歧視, 試想想, 你請人都想請個同聲同氣? 10年20年前番大陸笑人大陸仔......今日十年河東, 十年河西.

不要怪司長, 她只是執行任務, 加快左件事的進度而已....

係2027出現定係2047出現的分別而已.

問心, 2047年出現同一樣的事, 大家會唔會覺得係理所當然? 

當然好多人會有意見, 話2047就係2047, 主觀情緒理解, 但係作為一個小市民, 捉好自己盤棋, 才是應當之務。

修身齊家治國平天下, 由下而上.

下一篇會講躍動港島南以及海怡戰報


5 則留言:

  1. 一線城巿留一線人才, 五線人才只能去五線城巿找生活

    嗱嗱聲移民去台灣O米幾好

    --Dogdogchi

    回覆刪除
  2. //中資公司梗係請番國內專才, 同聲同氣不特止, 仲有祖有宗.//

    唔好笑死人,
    香港D大學依家亂擴張收生, 一堆5科唔合格既都話自己係大學畢業生
    有7-8成係濫於充數
    同人地專才請泥香港既邊有得比
    爭輸係合理

    換轉以大學生角度,
    香港接受偉大英系教育既香港的大學畢業生,
    點可以接受一腳牛屎既管理層管?
    氹仔浸蛟龍啦

    既然認定香港係西水退, 國水進
    偉大既未來主人翁就拿拿聲買張單程機票飛走唔返轉頭

    --Dogdogchi

    回覆刪除
  3. DOGDOGCHI 兄,

    本BLOG原則上不會刪貼, 因為小子尊重言論自由

    但煩請閣下在考慮發出 "五綫人才去五綫城市生活" 等等留言時再三考慮是否發出

    請原諒筆者直言, 該留言的作用, 筆者認為係挑起在台灣的移民人士情緒多於facilitate討論.

    所以筆者僅以公開勸喻方法處理. 大家都係有品的人, 相信閣下明白小子的意思.

    台灣亦有台積電, 深圳曾幾何時都係4綫城市. 時代巨輪在轉, 良禽擇木而捿, 每個人的決定都應當有其自身考量點

    正如回歸財務自由的討論, 難道一言以敝之說租樓者一定係幫業主供樓?
    今年股票有幾多人贏過百, 甚至過千?

    用outliers去比其實對兩者都唔係太公平. 對嗎?


    回覆刪除
    回覆
    1. 我回覆既時候無諗過
      前後兩句有邏輯關係
      唔好意思

      反正我覺得叫人移民就O岩

      --Dogdogchi

      刪除
    2. Dogdogchi 兄

      無問題的,少事一件.
      請諒筆者多事~~

      刪除