2020年5月13日 星期三

一代藍籌磒落 - 隻隻都係藍籌, 唔通隻隻都做到藍籌?

行文之時, 利豐 (494) 在97% 股東讚成下成功私有化, 長情小散輸足9成幾骨都無, 仲講reinvestment? 見到你個招牌都運路走.....
其實小散買股票摶私有化, 大股東也不是省油的燈, LF LOGISTICS 在494的作價已等於成間494. 要食, 梗係食大份, 兼且市場上係無人會估到494 會privatize , 891, 787 都唔會到494, 無他, 作價問題, 俾fund proof for GO 都已經差天共地.

而食左494, 後面除左LF LOGISTICS 個舊之外, 其他都係送的, 笑都笑醒....

已經咁L有錢, 仲要係散戶的乞兒兜拎飯食?

在SGM 之前仲要有大手散票護航, 大股東看來志在必得, 但食相真係好差下

可以預期私有化之後, 後面的PE/VC fund (GLP 方背後係中國的VC FUND)
https://zh.wikipedia.org/wiki/%E6%99%AE%E6%B4%9B%E6%96%AF

會將LF LOGISTICS 在不久時間後再上市, 好似以前百麗私有化後, 分拆番滔博 (6110) 上市


而百麗 (1880) 當時私有化用左幾多錢?


當時privatize 的市價係531億, 而6110 的市值為560億.

即係私有化係食左大部份的1880 再repackage 上市

呢D DEAL 本身係投行賺大錢的項目, 又收sponsor fees, 又收professional fees

而D錢係邊個口袋中拎出來? 相信大家心中有數.

而老散中招不止一隻494, 不止一隻1880.

相信炒開股都會記得1668 , 無錯, 就係BABA


仲有無?

問你食唔食係禮貌, 接著你說不食, 不算失敗, 你唔食, 我咪食.......

新世界中國 (825) 私有化玩你幾年, 磨到小股東意志消沉



尚有奄奄一息的330, 及6仔8仔
以TRUST 的形式分拆左最值錢的資產的 (6823/2638), 原本的公司變成investment holdco, holdco股東要對逹家鄉就更加困難, 不過都好過無.

隻隻都係藍籌, 唔通隻隻都做到藍籌咩?

在股票市場, 千萬要細細注
賺夠便走, 及早離去


在香港無class rights, 洪良做假都係要靠SFC 用SFO 298 & 213 去打官司並還原交易, 而無class rights 的香港小股東只有無情硬食, 更不要說在美國, 律師可以唔收錢打官司而律師費係在賠償中給付 (在香港叫做包攬訴訟, 坐得)

最後, 不得不讚小子最愛的誠哥, 君子愛財, 取之有道, 極少做到損害小股東的事情.

有人話佢玩哂D衣食住行賤到爆, D樓質素差又漏水, 但人家平賣俾你, 睇下緻藍天? 個個都賺到笑, 10000/呎明派錢, 你敢買就贏.

相反四叔的3號仔同埋12號做股東一流, 但係買左佢的樓似乎相比下無咩賺頭

而誠哥都絕少玩呢D財技, 最盡都係1 + 13, 倒後鏡睇, restructure 係必需, 你睇下呢家連16都要放個黨委書記入去, 就知誠哥的前瞻性及消息靈通程度直頭係國家級數。

呢家1仔/1113 遷冊, 表面上係同中國合作無間, 暗則大細都買, 你點開佢都贏, 真係寫個服字.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
【明報專訊】昔日藍籌利豐(0494)昨日召開法院會議及股東特別大會表決私有化方案,終以大比數通過,最後交易日為5月15日(周五),其後將停牌至5月27日收市後撤銷股份上市地位。昨日出席股東會小股東對私有化意見不一,有指作價不合理料蝕300萬至400萬元,亦有股東坦言「仇就無得報」,只想通過私有化後取回資金再投資。
法院會議共有252名股東親自或透過委任代表出席並於會上投票,當中201人贊成;51人反對,但以股數計,結果則壓倒性地以97.15%通過私有化議案(見圖)。據本地傳媒報道,利豐主席馮國綸在股東會上表示,即使股東願意與集團同舟共濟,但不知他們是否「搭緊沉船」。
他又表示,集團曾風光一時,40多年來行業未曾面臨如此困局,先是數碼化衝擊傳統採購業務,然後是中美貿易戰徵收高昂關稅,今年再遇上新冠肺炎,疫情蔓延至集團的主要市場,許多訂單遭到取消。
對於股東買入利豐最終蝕錢,馮國綸稱感到「唔好意思」,認為股東購買其他公司股票,回報或較利豐更佳。集團行政總裁馮裕鈞亦向股東致歉,指利豐轉型面對不少困難,所需資金龐大,不論私有化成敗均會繼續努力經營公司。

高層向股東致歉 「轉型需龐大資金」

支持利豐私有化的小股東楊先生稱「仇就無得報」,散戶可做的事不多,大家應接受私有化,否則是「玩死自己」,就算私有化作價太低亦沒有辦法,只希望取回資金再作投資,好過股價「沉係幾毫子」,透露自己持有利豐股票多年,買入價較私有化作價「拉番勻都差唔多」,至於是否獲利「時間已經蝕咗」。
滬港專業人士聯會會長、利豐前高層趙麗娟相信,管理層經過多次研究才提出私有化,「要作出呢個(私有化)決定都痛」,持股雖有虧損,但經濟有起有跌,投資虧損在所難免。
至於反對私有化的股東陳先生表示,已持有利豐股票十年,曾在50多元購入股份,一拆二時亦有買入,直言股票有升有跌在所難免,但在市况最低迷時私有化「好叻」,令小股東「焗住」1.25元賣出股票,預計至少蝕300萬至400萬元。
何太指出,於2012年高價買入數萬股利豐,打算用作收息,當時看好其物流及服裝業務,相信集團故不太理會股份,現時股價大跌仍希望與利豐共渡時艱,但私有化作價「好似唔係好抵」,對股東一點利益也沒有,不太贊成私有化計劃。

10 則留言:

  1. Usa has class action is much better like below

    The TerraForm merger investigation concerns whether the Board of TerraForm breached their fiduciary duties to stockholders by failing to adequately shop the Company before agreeing to enter into this transaction and whether Brookfield Renewable is underpaying for TerraForm shares, thus unlawfully harming TerraForm shareholders.

    Levi & Korsinsky is a national firm with offices in New York, Connecticut, California, and Washington D.C. The firm's attorneys have extensive expertise in prosecuting securities litigation involving financial fraud, representing investors throughout the nation in securities lawsuits and have recovered hundreds of millions of dollars for aggrieved shareholders. For more information, please feel free to contact any of the attorneys listed below. Attorney advertising. Prior results do not guarantee similar outcomes.

    回覆刪除
  2. 港股市場一向多老千,只係老千越黎越大、越來越無規矩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 愈來愈明目張膽......
      反正香港市場都係白手套, 不用白不用.

      刪除
  3. 快兄,經過呢個疫情,講下移民點?

    回覆刪除
  4. 我純粹直覺覺得私有化成功,但真係唔熟隻股票,最後都唔敢去投機~

    回覆刪除
  5. 港股一向是大鱷市場,無論資訊不對稱性、財技玩弄、IPO公平性(淨係大戶可抽飛玩彈弓手已經不可思議),都是散戶輸足九成。但大部份人仍認為投資等於買港股,奈何。

    回覆刪除
    回覆
    1. 成功捕到捉野生風中追風兄。

      應該說買東西,就要買自己熟悉的,而港股是他們熟悉的。(儘管他們對自己買了甚麼東西一無所知)


      刪除
    2. 在賭場中玩熟悉的但勝率低的無異於送錢俾人洗
      本身已經蝕章, 仲要玩死輪盤只買一個冧碼仲要舖舖ALL IN......

      刪除
    3. 風兄台灣生活可好? 有無機會睇到懶2?

      刪除
    4. 無乜啦,快2機會大啲:D

      刪除