2020年3月16日 星期一

零息時代再臨

今天的加是為了明天的減 - 美國加埋咁多次息,2020年3月都未開會已經一共減左150 bps,
回到起點。

而QE亦由停止停止再停止,一下子變為重啟。

昨天的加息是為了今天的減息,用左2年的減息時間表,一下過又重回到起點。

要再回到高息的年代的期許基本上已是不可能,而在零息或者負利率的年代,增持實物資產乃係必然動作。

若果QE都未搞得掂會點呢? 會否加大買IG力度能到LONG END (即係PERPS) 等等長年期債的息率接近0,從而迫到投資者亂買資產令到股票市場/資產市場亂七八糟呢?

大膽預期苗頭已開始,連長債都缺乏吸引力下,筆者上一篇文章會否成真? 5% 的YIELD 已係HIGH YIELD?

怕且成真的機會可不少。

美國10年期債息下跌 聯儲局重啟買債計劃


美國10年期國債孳息率在亞洲交易時段持續下跌,債息跌至0.634厘,下跌32個基點。
聯儲局不足兩星期再次緊急減息1厘,並重啟買債計劃,規模多達7000億美元,單日推出多項措施應對疫情對經濟帶來的風險。
聯儲局表示,未來數星期會將資產負債表規模最少擴大7000億美元,包括購入5000億美元國庫債券,以及2000億美元的按揭抵押證券。有關措施星期一開始,首批買入400億美元。

13 則留言:

  1. 真的嗎? 真的會再流向實物資產市場嗎? 歷史真的會再次重演嗎? (這都是斗滿自己問自己的問題。)

    回覆刪除
    回覆
    1. 小弟認為是的。

      當3% YIELD都係HIGH YIELD,那YIELD STOCKS 及3% 收益率的樓會如何反應?

      不過話雖如此,控制槓桿不過度借貸還是重中之重,若然出然失業率高企等等經濟衰退事件,還是要有足夠BUFFER去支持。

      刪除
    2. 美國今日已變成零息 + 七千億QE。如果仲未止跌,仲有乜野可以做:
      1. 加大至1萬億QE, 2萬億,甚至7萬億,直至市場有反應為止
      2. 仍舊無反應,學歐洲日本負利率
      3. 再唔掂,必殺技,學日本買股票ETF,直接落場買返佢上水面
      無論係1, 2定3,金融市場必然係救得返。但卻會付出極大代價。
      上一次QE,代價係貨幣(主要為美元)失去信心,令人去哂玩磚頭、高息債同美股。
      這次再玩,係令市場連美債都失去信心,定係連美股都失去埋信心...這點真係只有待時間驗證了...

      刪除
    3. 漏左一點:歐日仲有一條路,就係買企業債,我估美聯儲有可能行這條路。

      因為上次係救兩房,這次要救美國企業,同垃圾債。單單QE國債及兩房債可能不足夠。

      如果買企業債都夠唔返醒,可能會直入股票ETF...結果可以看看半生不死的日股...

      刪除
  2. 我近幾個月都睇緊咁多位 bloggers 的買樓記,諗住自己去睇下樓點知唔使30分鐘就買咗🙈🙈🙈
    幾 pair 人一齊睇樓嗰個鬥快 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ 想諗多陣都唔得就要落訂

    回覆刪除
    回覆
    1. 請問係邊區?

      刪除
    2. 最近住緊的屋苑
      都多咗好多人睇樓

      刪除
  3. 有樓 有資產 繼續推高
    無樓 無資產 繼續打併

    回覆刪除
  4. 繼續打劫下一代...

    https://www.rvd.gov.hk/doc/en/statistics/his_data_15.xls

    其實睇返歷史..港樓個yield係不斷咁跌...
    只要spread一直存在.. 都有空間升..
    而家又減息...變左減租都對個樓價冇咁大壓力

    回覆刪除
  5. 請問如樓價1100左右,做按揭,有咩方法可做到6成? 即想借6成,因以家係1000萬樓下先可做8成,1000萬以上做得5成,但想做成6成,有冇咩方法可做到,唔該哂

    回覆刪除
    回覆
    1. 財仔...或者按揭加啲嘢...

      刪除
    2. 按揭加的野即係點?唔太明

      刪除
  6. 始終覺得, 低息+重啓QE, 股市唔會太差
    資金泛濫, 總要搵出路

    回覆刪除