2019年5月28日 星期二

200萬的感想

話說小子又出手了


















200萬有找,不過小子真係有感而發,2008年買間屋, 係190萬

今時今日, 10年過去, 由500呎實呎的單位, 只夠買一個格仔

真係唔知講咩好, 銀紙的貶值速度真係快到一個點......

今次唔寫咩樓市分析了, CCL 都就來破頂, 而好多朋友講送中會唔會令香港樓係PK的最後一條稻草?

筆者無答案。如果真係外資走資, 香港PK, 怕且大家的工都未必保得住, 到時唔係諗買唔買樓, 係諗走定唔走

英國澳洲美國新加坡香港樓點解咁值錢?一為其法制健全, 二為其資金進出方便

如果一張賭枱贏左唔俾拎錢走, 你會唔會賭?




16 則留言:

  1. 車位短缺係正苦政策做成,所以係有價有市... 不過前提當然係經濟要好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小子今次係自用性質, 所以...不用考慮太多吧, 自己做番包租公

      刪除
    2. 自用的話值得買。由2007開始計,香港私家車增長數目係4%p.a.,但車位增長數就係1%p.a.;車位供應絶對跟唔上需求。

      TD已知政策有誤,轉緊彎,但要供應追返上泥係要好長時間~

      刪除
  2. 車位自用是方便的, 海怡車位緊張嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 理財兄, 講起真係一肚氣, 小子住個期 (海怡有PHASE I - IV) 得5個車位放租, 最平4300 (泊到老蓮咁遠), 一個業主扭屎忽花唔租, 一個4500無得減, 一個仙都唔減

      咁買左佢, 免煩.

      刪除
    2. 絕對緊張, 因為利東邨俾基滙買左, 加到4000
      而鴨利洲西邨公屋位都係4000

      所以業主叫價非常硬淨, 亦都非常之串咀

      刪除
    3. 嘩..咁買車位絕對正確啦, 養車最怕就係有錢都租唔到車位..

      刪除
    4. 咁又無話正唔正確, 因為車位最多按40% (多重按揭實際上MAX 20%)
      理論上可以買REITS用來頂條租
      都係個句, 個人選擇

      刪除
    5. 10年間車位升咗六倍,始終都睇唔透,都係買REITS好。

      刪除
  3. 想偷下師, 請買格仔除左位置之外, 仲有咩野要注意呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 主要睇單位車位比例, 如海怡, 9000 幾個單位, 2000個車位, 約4:1 - 5:1
      第二租務有無困難 (自己親身試租)
      第三, 附近基建同埋車位的緊張程度 (樓上所說)

      刪除
    2. 謝快兄指教, 可惜自己無車試唔倒

      刪除