2019年3月14日 星期四

彈弓手

787 之前公告講話大股東以股代息, 咁睇下TAKEOVER CODE一定過2% CREEPER RULE, 諗住實有VOLUNTARY/MANDATORY GO, 即係股價有保底, 點知大股東今日出左公告話取消GO, 會收息, 以股代息部份不超過1.99%

哈哈. 真係黑吃黑到一個點.....

BEFORE: 控股股東亦有要"悉數接納建議以股代息並重新投資於本公司.......ETC)

AFTER: 1.99% (唔係重點)..... 應向股東支付特別股息餘額以3年定期貸款之方式提供給本公司

咩玩法?
先唔好講佢點計個1.99% (嗱, 可以係話, 我換, 但你班契弟唔換, 我咪最多食到唔駛GO, 我覺得係講得通的, 全部換股, 唔中GO, 都係可以悉數投資於公司, 係講撚得通的, 亦都係合法, 亦都相信係SFC 睇過的. 玩字? 唔係夠佢地玩吧, 9000幾個律師係後面, 我相信係LEGALLY PERFECT, 不過就有負小股東期望....咪住....其實大股東係無必要跟據小股東利益去行事的, 呢一點真係要好清楚)

但係, 應該係第一份CIRCULAR 講, 唔係第二份彈弓手+貸款 (當意識到有機會GO)

貸款係投資於公司咩? 駛唔駛上番FINANCE 101?

中間有無FALSE DECLARATION, 同埋SFC 會唔會做野我唔知 (多數都唔L做架啦, 你睇下幾多輸錢公司都照上市而潛水, 同埋一L定合理合法, 唔L駛問呀貴, 唔L駛問律師咁ON9)

股票, 都係個句, 只可以炒, 不可以長渣. 馮家貴為大紫荊勳賢, 靠雙手搵番來唔係靠地產發達, 都要"彈弓手"

只可以講, 小股東同大股東的根本性利益係有唔同, 而大股東係可以用任何合法的手段去令到小股東的利益有所損失, 當然係合法, 無仇報的

你真係想成副身家拎哂去個市度?

8號仔, 5號仔, 941, 27, 2600, 1171, 347, 6030, 494, 878, 891, 好多好多, 不能盡錄.....

電訊, 銀行, 賭場, 資源, 證券.....覆蓋每一個板塊, 買錯而又大大槍的, 再加唔肯止蝕...真係會輸到嘔電的
BEFORE


AFTER



15 則留言:

  1. 回覆
    1. 12萬只係零頭,之前小子兄已經問誠哥拎咗唔少零用錢XD

      刪除
  2. 回覆
    1. 掃落枱底無咩意義....
      睇唔到又唔代表無輸

      刪除
    2. 肯承認錯誤,上蝕離場。真漢子也

      刪除
  3. 炒股舖舖清...
    可能我賭錯呢....不過唔GO 一早講左沽就係要沽
    無得賴貓

    回覆刪除
  4. 快兄贏多多,輸少少。而且輸少少仲要總結經驗,長遠認真無得輸!

    回覆刪除
    回覆
    1. 交學費都要學到野架嘛...
      學到大股東咁樣彈弓手都有, 以為書本中先有的賤招, 在名門望族活用出來
      還要有幸參與其中
      哈哈!

      刪除
  5. "對小子來講, 股票係用來炒, 唔係坐"非常讚同!
    我覺得好多人都唔明, 我的朋友好多人買咗一堆股票用股息退休.我真係覺得好恐怖. 主要用股票去支持退休後嘅現金流係唔可行嘅:
    1. 退休講緊可能有60歲去最長命90歲, 30年,你覺得擺30年真係唔會變㗎咩?
    2.退休嗰陣時你就應該搵一樣資產create現金流, 不需要不斷自己主動去操作炒出炒入,應要一個好穩陣好stable長期出現現金流嘅投資。

    唔好意思我離一離題😂😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 一D都唔離題
      1. 可以SEARCH下美國, 我知大部份人都唔係HEAVY READER
      http://fund.jrj.com.cn/2018/06/27075424732508.shtml

      2. 買股就係靠大股東去決定你收幾多息, 買樓係你決定租唔租俾人同收幾多 (當然你買到沙頭角咁租唔到俾人就關人鬼事)

      刪除
    2. 又, 大股東唔派息俾你個陣, 閣下又係唔係唔駛開飯?
      當你FP 20M 買左5號仔, 無跌價, 但唔派息個下駛唔駛食飯先?

      股票, 長期用來收息, 係有呢個死門
      但係各師各法, 無必要否定其他人

      刪除
    3. Reit一樣可以玩質數供股等財技

      刪除
    4. EE 兄就心水清了....
      不過大致上REITS都係有譜D咁解

      刪除
  6. 利標已跌咁多年,看似名聲如浮雲。

    回覆刪除