2019年2月22日 星期五

NO DADDY NO WORK!


新工都上任左兩星期,其實除左頭一個星期比較忙少少之外,都唔算特別多野做,新同事都好好人,全部都係啱啱生小朋友先搞笑, 絕對唔似一個有投資氛圍的地方。

最正係公司同事在OFFICE TIME 訓覺….真係贏到錢就大哂我明,大到咁真係好L驚嚇。或者身為一條會計L的奴性實在太重,我仲未接受到我攞正牌在公司時間做自己野。

但係未接受到還未接受到,要做係唔難,小子都在上個星期公司時間攞正牌去同小朋友INTERVIEW PN (WELL, 問左老細, 佢都係一句, LIKEY, 同舊舖一樣, 講聲就得, 但舊舖小子身為頭馬”, 呢家都係所謂77管理層都係可以咁?SO FUNNY )

呢兩個星期,做過的只係一隻DEAL, 其實時間都係睇BABY CONDOM? (講笑) 其他時間準備緊沽貨去也。

2018 食肉已深,只差1仔未搞掂英國脫歐同埋公布業績,搞掂先後沽埋佢,袋袋平安去也。

YTD 2019 贏左一架我最心愛全新2019 柒人車ALPHARD (某博友請出來盡情恥笑).....DLGH 個個都想買超跑,唔通個個都買到超跑咩....


至於最深刻係小子個仔仔,呢期成日講NO DADDY NO WORK…..
童言無忌,插入心痱。係呢? WORK又係為左咩? 呢個答案小子一早已IN POCKET,只係未想咁快面對佢啫,然而,小小子都講到出口,姑且開波。


10 則留言:

  1. 沙發!

    //最正係公司同事在OFFICE TIME 訓覺….真係贏到錢就大哂我明,大到咁真係好L驚嚇。
    世界應該係咁,除非唔係...

    //YTD 2019 贏左一架我最心愛全新2019 柒人車ALPHARD
    小弟1月權金只係贏左束情人節花花俾太太,仲親手送過去佢OFFICE樓下(免得俾運費?)。老婆大人情人節得束花,快兄太太有架靚車,請也盡情恥笑一下三弟... 呵呵!

    //NO DADDY NO WORK
    可圈可點... 難道公子已明成功靠父幹

    回覆刪除
  2. 又係在下 流落沙發旁邊的沙地~~

    //最正係公司同事在OFFICE TIME 訓覺….真係贏到錢就大哂我明,大到咁真係好L驚嚇。
    世界重來應該係咁,根本就係,依D明目張膽既咪幾好,好過你扮野我又要扮野咁仲煩啦,除非唔係...

    //YTD 2019 贏左一架我最心愛全新2019 柒人車ALPHARD
    //三兄贏左束情人節花花俾太太
    在下只係贏左餐飯咋,話說當日係過左大海食飯,應該計落都唔夠Cover...

    //NO DADDY NO WORK
    重點係邊個教佢講呢~~ 哈哈哈

    回覆刪除
  3. 等埋787 同埋1號, 3月份清倉, 去如劉鶴 (睬, 我地領導人都未去)
    又係同特帝傾下點樣做高個市等佢連下任, 拎下政績啫...
    香港小市民就慘豬D, 明日大愚又縮水, 變左明日大昆, 棟到D友仔一褲都係

    回覆刪除
  4. Hea兩嘢又執成球,真係要寫個服字畀快兄。

    美酒L佛相機金錶,齊哂啦,哈哈。

    回覆刪除
  5. 真係好,我日日返工,最近得罪左老細,好似被人監視住咁,老細又唔被野你做,但又要長期坐係位度,雖然好hea,但內心真過意不去~~~~~

    回覆刪除
  6. 我個小朋友都有同我咁講^_^

    回覆刪除
  7. 好勁, 2個月贏左部新車, 恭喜!

    我個仔都in 緊PN... 最近牙尖咀利, 好過癮

    回覆刪除
  8. 個市就啫, 並無咩特別專長
    希望讀到心儀PN 啦
    為人父母真是好艱難, 哈哈

    回覆刪除