2019年1月25日 星期五

淡市已俏然離去

首先恭喜三人行兄同埋斗滿兄, 字裡行間"有合理懷疑"地出左手

由上年3Q開始, CCL 一直反覆下跌, 但係點數還點數, 睇下有無人出手就最實在

就海怡半島計, 好多討論區呀, 報紙談及的8.3M 三房, 其實係真三房 (好多人報2.5房都係三房, 算了, D人連搵料都懶)

20座1H

呢一間小子都力勸朋友出手搶糊, 可惜最終朋友唔肯而即日俾人食左

事後AA仲好開心咁同小子講, 係我做架...(我知.....我都係同呢個AA睇的)

咁當然, 呢間真係有佢的缺點, 入到去有無屎渠味 (暫時無聞到), 大平台係小子最唔喜歡, 所以就算8.3M 朋友唔出手都費事阻止, 因為自住, 住得唔開心, 幾平都無用

投資嘛..小子有計過, 連埋15% 即係9.5M 左右, 無興趣, 何況2房回報永遠比3房高, 2房租20-22K, 3房正常樓層25-28K, 但付出的注碼係講緊差2M (8.3M 係2房價, 叫做抵買), 但1樓,要出租係好有難度, 所以要費力的東西, 不必了

至於之後個市, 新聞梗係話好淡呀, CCL 連跌9個星期等等

成交呢?

Shz 3.5bedrooms sold record yesterday:
 1. t23 29G 979’/771’sold $14.78m with tenancy till nov 2019+1, @$19169/sq ft net

2. T9 26E 931’/739’ sold $13.8m @$18673/sq ft net

T8 18F 918’/742’ sold $13.5m

樓上個三間係近期3-3.5房成交

可見個口價係無跌過咁滯, 但係銀行估價係跌左10-15%

識買樓的人係唔會跟BANK VALUATION, 估價係只係FOR 上會用, 如果你好在意買低估價1成, 好易會買到死貨, 到頭來都係個句, 俾同銀行估價一樣係唔係代表你7左? 未必. 買平左5% 又係唔係GOOD DEALS? 如果靚貨又平咪係...如果係死貨就......

所以估價只係FOR 參考同按揭用 (當然按揭又有其他知識, 唔班門弄斧了)

實地考察, 上星期同個另一個AGENT 去睇海怡聲稱"筍盤"

估到價, BANK 7.8M, 開7.8M

廳房同向, 因為低層關係對住巴士站頂, 估到價, 什至隊到價係唔係代表筍?

業主勁FIRM 賣, 而睇樓人龍, 小子上去有4枱客係門口排隊 (嘩, 唔L係呀FA!)

跟住再睇....3房...有間開10M (海怡某幾座係特別差, 呢間係其中一座, AA可以搵生客笨)

落足咀頭SELL (我一句彈番佢, 呢2座唔駛考慮) AA話, 好易租架喎....(我心諗我唔熟得過你? 算吧啦)

易租? 租金幾多? 佢都好老實, 22K 3房左右, 即係平MARKET 2K

___ ! 平10%. 小子唔出聲玩電話算.....

你見佢個景唔差, 但係玩咁耐都沽唔出都知啦.....真係好野, 一合理價已經俾人搶左 (世上只有熟AA 俾合理價或者低市價少少的盤已係筍, 唔係放係街度遊1-2個星期都沽唔出的...叫做筍)

再睇多幾間, 人流已係多到痴綫.....間間都勁多人睇

淡市, 係睇都無人睇, 你叫佢睇樓, 人地當你殺人犯咁就叫淡市, 而唔係好似呢家咁

呢個市業主個別腳軟, 大膽出手係有機會買到好野

不過連垃圾盤都4枱客睇, 如果我係業主就唔會平賣

如果有好野唔買, 到市升番又揼心口, 就實在太可惜

18 則留言:

  1. 同意,買最低層樓,通常只會比上一兩層低8-15%,但在出租時,個價通常要叫低500-1500,條數根本係番度。而且,還未計因少租客會選擇最低層,而造成放租需更長時間,比你要多2-4星期先租得出,咁都已蝕左4-8%年租金了。

    回覆刪除
  2. 快兄,小弟搶不到沙發,只能在沙地徘徊...

    回覆刪除
    回覆
    1. 實不相瞞,小弟的確是心口掛個勇字撈了間薄到透光的薄磚。當然,仍舊仲係幾塊薄磚炒埋一碟唔夠快兄的豪宅。
      小弟地頭的細價樓區,AA都話年尾有大量上車客睇樓,但同時大量業主唔肯賣,只願放租。地頭出現大量匙盤的怪異現象。
      至於後市點樣,看倌自行決定,當然最好密切留意快兄的市場快報吧!

      刪除
    2. 別人RD 你貪婪...三兄勁!

      刪除
    3. 快兄用字一流。RD一詞十分傳真

      刪除
  3. 自去年年尾開始, 睇樓人樓開始回升, 部分低價盤都已經消失了一部分。

    回覆刪除
  4. 跌市越縮越短,即係話市場留畀上車客的空間越來越窄了...

    回覆刪除
    回覆
    1. R兄,這個回調浪的確短到[好似未曾開始,已結束]。不過,大價樓似乎仍未觸底。

      刪除
    2. 三兄,我觀察的地區,大價樓基本上冇跌過,有啲仲創新高...

      刪除
    3. 大價樓硬過碌鐵, 在HK ISLAND

      刪除
    4. 小弟自住果區都係在創新高...信傳媒,真的雙目失明...

      刪除
  5. ""字裡行間"有合理懷疑"地出左手"" 好正 XD

    回覆刪除
  6. 是的, 岩岩個星期六日更旺

    回覆刪除
  7. 有啲之前一直睇淡未買過樓的中年朋友也開始睇樓...

    又,太古區都無咩劈價盤;盤源係多左,但多數係因為上一代去世,啲仔女為左分身家而賣。一般唔會劈太多,市價先會賣,最多放住租。
    可能亦由於係咁,租盤量係多左,加上農曆年,啲租有啲跌左。

    回覆刪除
    回覆
    1. 劈條 __

      係有平15%-20%, 不過係限於得寶呀個D細樓, 恰D新手唔多曉同埋心態弱
      如果有興趣, 又有人頭,真係可以落區尋寶

      刪除
  8. >大平台係小子最唔喜歡

    想請教,唔鍾意大平台係咪因為維修好煩?定係有其他原因?

    我睇樓時啲Agent就成日sell話大平台啲人又可以多啲地方用,租貴好多架... 我就唔多信...

    回覆刪除