2018年10月8日 星期一

大老細退休

小子星期五無番工, 但係星期四開例會時呀大老細問CEO 駛唔駛公佈佢D野

作為一個中資半老屎忽, 做到所謂MANAGEMENT 位, 都對呢D野有特別的嗅覺

小子係隱約覺得佢會RESIGN

點知今日番工, 老細話大老細上星期五即日宣佈走人並LAST DAY

照常理看,呢間公司係唔會炒人, SARS都係炒一兩個, 而且呢個大老細係紅色人士, 一定唔會係炒

咁我好奇問我老細, 老細話, 大老細自稱退休 (1985年退休......WTF)

陰謀論咁諗, 會唔會係佢之D PROJECT有油水分呢? 雖知呢一行有太多潛規則, 特別係我地所謂的"KEEPER", 如果叫到金主科水, 中間的利錢不容小覻

小子認識不同的人, 揼殼好, 揼FUND好, 一隻1-2M CASH 仲要係現錢唔駛見光, 唔駛報稅, 已唔係咩新奇事 (5-10年前都有, 班友發到豬籠入水...)

如果有項目搞掂的話, 枱底的數可以係8位數字或更多, 陰謀論諗....會唔會......(

不過人地背景咁硬, 我估唔駛靠微薄薪金養妻活兒, 唔同小子呢工資奴, 算啦, 無謂葡萄人地

君子愛財, 取之有道, 犯法野小子唔LIKEY做; 又或者咁講, 個ODDS 唔夠大, 如果你俾10億, 100億, 1000億?

沙中綫有無貪污? 港珠澳有無貪污?

你懂的. 過去係做得無咁核凸咁解

能做到高位, 撈到點油水, 都遠比起硬掘人工多N倍; 當然, 眼界同心態上又會有一個顯著的提升.

基於疑點利益歸於被告, 就當小子鳩估一場吧

符合國情

我呢D傻仔都係出番去做野了

對小子條TEAM 來講, 係一個喜訊, 因為大陸幫變左無頭之蛇
兼且我地都收編左其中一個大陸幫歸化左, 感恩地位還是OK

但係SAFE 還SAFE, 要提提大家, 45歲前好準備以後要退休用的錢, 因為, 永遠都係自己操縱自己命運來得好

45 前要搵工, ANYTIME都仲有, 到你45打後就難D, 自己做少少HAIRCUT在所難免, 無良老細都會出手壓價

只有PASSIVE INCOME > ACTIVE INCOME, 才有資格做為生還者, 否則等待董建華的發落....係好SAD的

 

5 則留言:

  1. 其實大陸的大清洗是一件好事, 將來的經濟發展會更健康 !
    不過呢兩年就會有震痛, 不過對夠實力的人來說是機會 !

    回覆刪除
  2. 想起范冰冰事件, 所有以類似方式逃稅或收黑錢的人, 可能都響起了警號吧?

    錢搵唔晒, 用倒既亦有限, 既有安樂茶飯吃, 何須以身犯險?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只係"SPECULATE" 啫, 可能我亂UP居多

      禮頓單野就大家放長雙眼

      又咁話, 大陸人真係好有錢, 所以打風流工都唔出奇

      起碼我個下屬就係

      刪除
  3. 中共而家周圍籌旗打貿易戰,如果每一單走私漏稅貪污洗黑錢都周出嚟,國庫分分鐘會翻倍XD
    之前十一上海捉代購都係咁,由上至下,每一個可以籌到旗既環節都要捉。

    回覆刪除