2018年10月30日 星期二

窮富翁大作戰

小子其中一個常常睇, 翻睇再翻睇的節目就係"窮富翁大作戰"

特別係其中SIMON 呢一集



小子睇過同一集不下20次, 每次都令我思潮反覆

小子出身低微, 但係對比片入面的低下階層, 直頭係無可以比

呢一班基層人士, 係搵朝唔得晚, 日日勞累作為資本家的工具, 直到死為止, 坦白講, 做窮人定做富翁, 係靠雙手? 聽命運?  定係資源分唔均衡? 只可以講, 各有前因莫羨人, 每個人背後都有個故事

投射係你我身上, 坐係OFFICE 入面, 又係唔係做到病, 做死為止? 做會計的你, OT 緊的你, 又係唔係同佢地做緊同一樣的野, 只不過手中唔係豬大腸? 唔係牛雜? 我們又有否分別?

可惜人性使然, 共產做又36唔做又36, 資本主義必有其富或貧, 世間上無一件事係可以分得黑白分明.

小子十分清楚, 樓市霸權對基層市民的害處略有了解. 任何一個制度都係有其優劣, 都有其得益及受害者, 所以小子從不以對錯為本

正常來講, 面對"霸權", 本來回應可以有二: 一為批鬥霸權, 永不參與, 二為選擇了解其中玩法, 並成為其中一份子

當然有人話, 偽君子, 你成為體系的一員, 都係有份令到租金上升, 令到市民受害, 但係YES & NO, 你唔買樓, 樓亦都會自動落係其他人手中, 同做生意一樣, 執到黃金唔會當狗屎賣, 與其落係其他人的手中, 不如我有能力, 在中間的階段以一個比較相宜的價錢, 租一個比較好的地方俾人.
正等於你生意, 你會唔會全部以成本價賣俾人? 你打工會唔會明明收500一個鍾但係收33蚊最低工資? 如果係咁的話, 不用分得那麼細, 因為絕大部份人都係PROFIT MAXIMIZER, 只係AREAS唔同

而如果有的話, 個位善長係叫做明哥, 自己爛身爛世都要堅持派飯

但同時間, 亦都睇到自己有幾咁渺少, 哪怕今天有BLOG 友話小子你係"投資者", 但係小子未敢自詡, 講緊我成個盤都幾多錢? 比起一個FULL PAY 九龍站的業主? 比起富豪海灣HOUSE? 貝沙HOUSE? 比起MOUNT NICOLSON? 太過渺少, 係窮一生之力都無可能追到一些早10年20年30年的投資者.

就算我有1億, 2億, 3億, 相比起一隻羅素街舖, 係咩CONCEPT? 係NOTHING.

但代唔代表要將有野推倒重來? 呢D大是大非, 作為一個普通人自不能研判. 而推倒好似1950年60年代物賤人窮又係唔係對成個社會係好事? 係唔係對社會做生意有裨益? 只怕仲難搞過明日大嶼.

但無忘初心, 每一次睇到呢段片, 我都提醒自己要發奮自強, 行有餘力, 必要助人

小子最想就係買間舖, 整間食肆做待用餐 (在片中有交待), 此外, 小子都提及過以前讀醫係想好白痴地幫人, 到大個, 其實有心幫, 都可以係好多方面幫到人, 呢一方面小子好努力咁WORK ON, 希望在將來有機會可以實現兩者的願望

請記住, 對比起上位者, 我們哪怕一生三宅, 一生五宅, 十宅, 也在下位.

一個金融風暴, 哪怕羅兆輝的級數, B哥哥般的炒樓方法及收入, 也必定倒下

而一個家庭要改變是要窮幾世的能力, 加上契機先有機會轉變, 是以修身, 齊家, 治國, 平天下, 一定要先修身

先管理好自己口袋, 不要向下流, 不要成為別人及社會的負累, 及至將財商, 理念傳承, 教曉下一代, 分享給生命沿途的朋友, 令到大家都有所增長, 整個社會, 在時間一長下來, 才會有所改變

是以:
先管理好自己口袋, 不要向下流
先管理好自己口袋, 不要向下流
先管理好自己口袋, 不要向下流

對比起政府每日放150個下位者來香港, 唯其可以做的, 係先管理好自己口袋, 不要向下流.

生存下來, 才有資格談改變!

風火電齊的食肆, 閒閒地講幾千個, 如果個市真係回的話, 可能, 係一個契機

小子9UP 完畢, 多謝收看

17 則留言:

  1. 有些人的思維好古怪。佛系收租佬又不會空置個單位出來唔租,那佛系收租佬的存在同樓價高及租金高有乜關係?因為佛系收租佬出租個價低過市價?
    樓價高及租金高只係與印銀紙,同房屋供求有關。印銀紙應該去罵四大央行,房屋供求就問下曾特,同阻撓造地果班人吧!最有趣係香港有些人不只是NOT IN MY BACKYARD的CONCEPT,仲要連對面岸填海都關佢事。就算自己間自住樓升五倍,第時下一代難道與你同住嗎?對住這些人,小弟著實無野好講...

    回覆刪除
    回覆
    1. 快兄補回紅色果段,希望有緣人聽得明。
      做好每一代人應分的事,這一代做不了上位者,至少要摸到資本社會財富門的運作。下一代至少走少十年廿載的寃枉路。

      刪除
    2. 是的. 所以小子不同意出身寒微便放棄上流
      每個年代都有其難處, 1980年供樓22%息, 供極都係幫銀行打工未入到肉, 係無人買樓收租咁ON9的.做FIXED DEPOSIT 有10%+, 夠租有餘
      誰知十年河東, 十年河西, 各大央行洗腳唔抹腳無限QE大搞福利主義, 那邊的香港卻量入為出守財如奴? 人家開動個EPSON PRINTER 已可以搞活經濟, 令到香港GDP 佔中國的由DOUBLE DIGIT, 跌到LOW SINGLE DIGIT?
      及至人家的陰司紙已夠買起你香港成個股票同物業市場, 乃係政府放任, 碌碌無為之果
      我等一介賤民, 要不是走, 要不是留; 留的話, 明哲保身, 增加財商及資產以自保; 走的話, 自不待言, 關人L事了

      刪除
    3. 同意以上兩位的觀點, 斗滿認為傳媒應負上部分責任。現在香港充斥着偏頗的言論, 報章只報導編輯想報導的內容。引用小子兄以前的文章, 睇報紙只會愈睇愈蠢, 太多人不肯接受現在的樓價水平, 斗滿身边更有人指出樓價會大跌7成的言論。斗滿覚得有樓的一早已經有樓, 無樓的樓價點跌都唔會買。

      刪除
    4. 斗滿兄, 各有前因, lessons are repeated until learned.

      近排小子媽有閒錢又買番股票又話輸左少少...

      可能我地重注樓係會PK, 實未可知, 只要如常生活, 持盈保泰便可

      控制槓桿於"可負擔水平". 即便快活去也

      刪除
    5. //誰知十年河東, 十年河西, 各大央行洗腳唔抹腳無限QE大搞福利主義, 那邊的香港卻量入為出守財如奴? 人家開動個EPSON PRINTER 已可以搞活經濟, 令到香港GDP 佔中國的由DOUBLE DIGIT, 跌到LOW SINGLE DIGIT?

      快兄,正所謂[善財難拾,寃枉容易]。俾美國佬搶錢好地地。對家仲要係自己印債自己買咁變態咁打劫自己,港人都仲要當對手神咁拜。明知10年8載後無地用,仲可以阻撓填海造地NOT IN MY BACKYARD,攪到樓價升唔停,都唔肯收手...

      港人似乎真的有斯德哥爾摩症候群,居然仲望美帝打爆中國經濟,等樓價RESET返去3折水平。佛系收租佬PK無所謂,最多坐夠30年供滿樓收工。最慘如果美帝打唔爆中國經濟,倒轉頭俾自己7000億財赤浸死左,香港下一代面對大富翁遊戲3.0,真係唔知點玩落去...

      刪除
  2. 小子兄,我都係窮富翁大作戰嘅fans。關於待用餐呢,其實唔使自己開一間,而家都可以去買待用餐券,我覺得都係一樣嘅啫。大有大幫,小有小幫。 我都有幫敍福樓買待用餐券㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 平時去北河買飯劵都可以, 但目標要SET大少少
      如果唔係等同每個月捐款俾XX局差唔多, 差左無俾總理抽水...

      刪除
  3. 你有寫Blog向人解釋現實真相已經幫左好多人,包括我。

    回覆刪除
  4. 我都希望有李嘉誠的身家, 到時可以幫到好多人, 但沒有咁多錢之前, 我須先顧及我身邊的人 !

    回覆刪除
  5. 多謝小子兄 ”9UP”, 我做會計的, 也是日日勞累, 直到死為止, 我可以放手不做嗎? 恐怕現在不能!
    所有事都係相對的,絕對不是非黑即白, 自己比上不足, 比下有餘, 了解玩法, 並成為其中一份子, 修身, 齊家, 治國, 平天下, 一定要先修身, 有能力就幫助他人.
    以上我都絕對認同!多謝時常提醒!
    歷史不斷重覆, 遠的不看, 看看中國歷史, 那一個朝代不印銀紙, 只要控制好槓桿, 就慢慢等銀紙變成陰司紙吧

    回覆刪除
  6. 「正等於你生意, 你會唔會全部以成本價賣俾人? 你打工會唔會明明收500一個鍾但係收33蚊最低工資? 如果係咁的話, 不用分得那麼細, 因為絕大部份人都係PROFIT MAXIMIZER, 只係AREAS唔同」

    講多次,不用分得那麼細!

    回覆刪除
  7. 多謝你, 使我看到這節目, 令中層的我反思多左可以做咩

    回覆刪除
  8. 同意小子兄,先照顧好自己,才有能力幫助他人。

    回覆刪除