2018年10月25日 星期四

林鄭的推左走右, 第一口3988 入手

林鄭月蛾提出的明日大嶼計劃, 講到掉10000億落海, 當然好多環評友仔反對, 又話倒錢落海香港會PK 云云

小子估計呢個計劃第一係林鄭推左走右, 目的係迫地產商快D搞個公私營合作機制

因為填左東大嶼後, 大西北自不然沒有其地理優勢, 而香港政府亦都可以2047前後可以同發展商講價, 以賤價收番佢地D地

唔駛用到土地收回條例已可以做到百鳥歸巢效果 (因為用土地收回條例會令香港無左資產保存的制度, 係大忌, 全香港都係會PK的)

當然, 現實在都係一定會照起, 因為事關係到幫中國食左過剩產能同埋以基建去刺激國家經濟呢個大業

一雞幾味, 實在係必做

有別於用10000億直倒落海, 集資應該係會以幾條大橋的收入做COLLERATAL 借錢

第一, 市民有個投資工具, 又可以CAP 下外國主權基金資金

第二, 唔駛拎錢出來又可以做到件事, 等於幫國家RAISE 錢

第三, 起到D地, 聲東擊西唔駛俾地產商LONG 爆D收地價 (你睇下鄉事會梁福元話明明1000億就攪掂,鬧鬼佢要倒10000億....)

口中肥肉都要減價, 唔鬧鬼就奇

到時公私營合作到一個規模, 就可以有為數不少的地可以俾政府UTILIZE, 確實係先死後生的高招

而死, 係香港人埋單, 唔係大官們埋單, 所以呢著棋係只贏不輸

另外, 股票方面,  小子會買第一注3988

150,000 股買住先

另外6088 跌得太殘, 買番之前3.8沽個口

* 抄功課的話, 贏輸自理.

7 則留言:

  1. 小弟也認為填海是一種討價还價的手段, 市民的反對聲音愈大, 政府的籌碼就愈大。

    回覆刪除
  2. 原本我想寫一篇關於填海的文,觀點已比小子兄寫曬,文筆又生動精準過我,我都係收返唔獻醜了...

    回覆刪除
  3. 快兄又一鴻文,造福市民。可惜又有幾個市民睇得明政府在利益集團滿佈,敵我難分的政治氛圍下推左走右,希望為市民造地。我城市民家下仲晌度鬧劉華同林鄭...但坦白說,以我城特有的政治結構及利益分佈圖,小弟對政府能在房屋問題有所作為,抱有極大的懷疑。
    上一次林鄭說為公屋封頂,明顯是因為過去十年,公屋多建近14萬間,結果住戶人數多4000人。但結果今次施政報告,不止公屋不封頂,仲要將公私營比例由6:4改為7:3。
    雖則填海由中央基建集團護航,肯定能上馬。但由於拖對現有利益集團是最有利,而利益集團拖的能力又係無出其右。最終因為預算問題縮減規模、因為司法覆核、環評拖延等等因素,恐怕最終錢肯定使凸又延期。島填得來、到有人入住都恐怕20年無走雞了。倒逼效應幾時出來,恐怕未必是本屆政府能見得到。

    回覆刪除
  4. 一公頃私樓土地,閒閒地賣幾十億,有海景仲貴啲,
    山頂地皮,一公頃過百億,
    啟德商業地一公頃,賣一百幾十億,
    填海竟然會蝕錢 ?

    回覆刪除
  5. 聲東擊西, 劍指新界佬同感! 你吊高賣, 我起多啲; 你大平賣, 唔起都得, 就係咁簡單!
    而反對填海的人, 與其說陸沉或環保, 其實是怕手中皇帝女不再唔憂嫁吧?

    回覆刪除
  6. 我填海就2000-3000 一呎
    你同我收地話要6000-8000 我采你都傻
    一係你4000 賣比我

    回覆刪除