2018年7月23日 星期一

假如我是SHK, 愉景灣與珀麗灣之分別

星期六小子終於考完試,  鬆左一啖氣, 可以抖番下寫下文

睇到珀麗灣單野真係想講下,  2蚊/呎的管理費, 一個人口只得5281伙, 住2萬幾人的地仔, 賣哂俾你, 計下管理費都知唔係太合理

5,281 戶 x 平均每戶1500 (俾多左佢) = 7.9M/月

最終經營16年,交通累積虧蝕達6億元,即平均每年蝕3,750萬元,每月平均蝕313萬元。

你睇下個RATIO 差幾L遠? 本來請幾條保安, 一個人15000, 一棟都係要2-3個, 32 座 即係要90幾100個保安, 15000 一個都要150萬, 基本上連埋花紅BONUS 加埋MARKUP 基本上利錢已經唔多, 仲要貼你300幾萬? 真係唔好玩啦.

除非大加管理費500 - 1000 / 戶先可以解決問題

好多人話嘩SHK咁賤格! 正所謂殺人生意有人做, 蝕本生意無人做
SHK 有盈餘唔係派俾你地用來補貼呀嘛? 係無可能的. 買得小島就要自負

另一邊, 有個朋友好關心我間DB會唔會好似珀麗灣咁

我想講珀麗灣呢件野真係東施效顰....5281 戶對12000戶 (2011年), 我相信呢家加埋津堤, 悅堤同埋第16期 (2018年底開售, 未命名), 仲有餘下期數同埋寶峰後面的大把地未發展, 齋睇規模都遠遠唔止呢個數, 再者, 愉景灣船係差唔多40/程, 對比起珀麗灣21.4/程, 真係開錯價啦新地

如果我係SHK, 無視CSR, 整架霉爛殘的柴油無冷氣天星小輪船隊入去 (不過新地咁大間公司, 應該唔會玩同咁串, 始終CSR 對一間公司都係好緊要, 挖爛塊面唔太值得, 不過一日唔加管理費, 輸到新地死死下, 無服務係可以預期)

交通, 乃係樓價命脈, 又一個地方唔駛買

不過我預期愛狗狗的人會急急沽咁D珀麗灣轉入愉景灣, 據小子的DB AGENT 講, 租務開始搶手番 (愉景灣租務係受東涌同埋珀麗灣影響)
呢家東涌都升到同市區無咩分別, 而珀麗灣自斷經脈, 愉景灣理所當然係受益者

注: 愉景灣約10,000/呎, 珀麗灣 13,000 /呎

未來發展[编辑]

  • 愉景山道愉景灣第18期21幢獨立屋項目
  • 愉景灣第17期山頂高爾夫球場5個大宅項目
  • 愉景北愉景灣第16期3幢高座大廈發展工程
  • 愉景北發展計劃
  • 愉景廣場擴建工程
  • 愉景灣巴士總站擴建
  • 6F區住宅發展計劃
  • 10B區住宅發展計劃

【交通問題?】朱凱迪恐新地加價 馬灣虧損成黑洞

馬灣珀麗灣以「無煙小島」為發展模式,曾令不少港人嚮往,但其交通問題成為死結。近來新地(016)附屬的珀麗灣客運有限公司(簡稱珀客),向運輸署申請削減航班及加費,惹起居民激烈抗議,令島上交通問題再成焦點。運輸署上周宣佈有關申請遭否決,雖則「Cut船」事件暫緩,惟立法會議員朱凱迪指,面對交通營運虧損及馬灣二期發展無期,對新地而言「馬灣係一個黑洞」,恐防新地將大幅申請加價,加深居民負擔。
馬灣小島一直無陸路交通連接,直至96年政府與新地簽定發展協議,以農地換取馬灣地皮發展珀麗灣,政府負責建青馬大橋,新地需負責興建馬灣公園及往後海陸交通營運,才令昔日馬灣漁村變成私人屋苑,與對外交通接軌。
新地要開拓「荒島」發展珀麗灣,必先解決衣、食、住、行四大元素,遂以「三水三陸」交通網絡作推銷,陸路設穿梭巴士往青衣、葵芳、荃灣;海路標榜設高速噴射雙體船往中環,船程20分鐘,另設船往返荃灣西及赤鱲角機場航線,最終經營16年,交通累積虧蝕達6億元,即平均每年蝕3,750萬元,每月平均蝕313萬元。
珀客近年採取以車代船及加價,以減低經營成本。2011年將往返青衣、葵芳、中環巴士加價,加幅14.6%至21%,兩年前又調整往中環及荃灣航班收費,加幅4%,馬灣至中環現時每程收費加至21.4元。最近,珀客更申請削減往中環渡輪班次,非繁忙時段即早上十時至下午四時停止航班服務,惹來居然激烈反對,最終上周五遭運輸署否決申請。
朱凱迪表示,新地遭否決後相信會申請大幅加價,以彌補營運損失,勢成居民關注地方,居民則傾向由公營巴士負責營運巴士服務;另一邊廂,航班營運面對長期虧損陷入困局,目前正研究多個方案,包括由新地提供服務,政府補貼營運,或是政府提供船隊,交由營運商運作亦是考慮方案,現階段或尋求法律意見再作磋商。

1 則留言: