2018年2月6日 星期二

抄考R兄的 "十年前的我"

見到呀R兄寫得咁開心, 等小子又回顧下10年前後的我

講事業:
10年前, 2008年, 小子畢業2年, 在做緊AUDITOR, 是人生最最最低潮, 因為小子係SCIENCE STREAM 又撞著ON99 地入左BIG 4, 上完CONVERSION 係一舊屎, 去到第一隻JOB 做HKAS 32, 39, 我仲記得個SENIOR 一鳩指住我話..係呢...隻FILE 係佢做的 (WELL 大家都知道做核數點會係A1 (第一年) 做financial asset revaluation, 小子跟住俾個臭八婆SENIOR MANAGER 指住個鼻鬧左1.5小時
自此小子便俾人放逐去做爛JOB (無計, 無accounting degree, 俾人家MAINLAND ACCT MAJOR 屈爆, 仲撞著個擦鞋仔....叫個肥西MGR做家姐...真係出來打工少D EQ都搞唔掂

最慘仲要撞著個SENIOR 讀19幾年書先入到大學 (一定憎所謂D名牌學校畢業生啦, 梗係玩到我呢個所謂名校生仆街啦..XD), 呢2年係小子做野做得最唔開心的時候

不過小子寫係咁寫, 做人最緊要對自己有要求, 即刻加緊苦功去學好做好, 人家便沒有籍口去攪你啦, 同在中學一樣, 每個人都有每個人的位置, 做唔到野咪俾人玩囉, 合理之至

10年後,輾轉做番10年會計+財務, 呢家叫做轉左半行, 雖未算好開心, 但係小子係呢10年內不斷學習, 總算今天你再做樓上的會計L野, 我唔會怕你
亦領會到人生只有不斷學習, 不斷閱讀才會成長 (唔講得上成功), 真正的學習係在畢業開始
不過到今天來講, 小子已經無10年前個D "我想做PARTNER"的一股蠻勁, 人生隨遇而安就好了

* 回應番RYAN 兄, 小子當時都係想讀MBBS, 無奈唔知發咩瘟HKAL 冚炒, 只有讀商科了 (無冒犯商科之意, 老死成日話你UST BBA 入到都西口西面, 你都幾咁串, 無他, 03年AL放RESULT入唔到MBBS個刻開始, 小子已係半個活死人; 全班頭3都係MBBS, 只有第4的我係UST BBA, 不過頭3名會考6A- 9A, 我呢D第4 無咩REFERENCE POINT)

講投資:
10年前差唔多係小子開始投資, 06年開始玩牛熊輪證, 輸到開完個會無左10皮又有, 一路走來玩埋孖展, CALL 倉又有, 停牌又有, 未至於咩風浪未見過, 但係大部份正常人會瀨的, 都應該叫做瀨過下
亦都係08年開始入手第一層樓同第二層樓, 亦有玩短炒
第一間入手1.96M 北角 第二間2.48M

10年後, 每間約值6.5M; 而其中2010年小子賣左其中一間, 換左幾次貨, 又交左唔少學費 (天地樓又買過, 雙佣又俾過, 俾AA 夾價射盤又有; 到之後學懂點同AA 相處, 點樣係地產中搵到啖飯食, 感恩又有錢又入多2間, 總共呢家4件自己名1件代持, 都係50% 樓下按揭

同時, 小子都學會一套係股票市場打游擊的方法, 同埋及後SP 狂接貨止蝕等等, 到今日發展成可以用SP SC得閒偷下錢,
另外, 因為睇多左書, 亦都會將資產配置會轉移一部份去債券 (亦都多謝各方BLOGGER的留言及啟發)

講移民:
10年前我無諗過移民, 10年後我諗緊移民 (無R兄咁快)

2 則留言:

  1. 十年過去,大家的稜角都被磨蝕了。可幸的是,得到比失去多。

    回看那些早已失去了格調的戰友,載浮載沉,實在可惜。

    回覆刪除
    回覆
    1. R兄, 稜角都真係磨蝕左好多
      可幸的是領會到絕不可以靠別人施捨才可以過活
      而好多仲係自以為是的戰友, 雖未戰死沙場, 但係生活質素及眼界都有明顯分別了
      然而, 每天只需要比起昨天的自己做好一點便是了
      反正小子覺得人生其實沒有太大可比性, 你發又唔代表我乞食,呢10年醫好左眼紅症同埋懂得感恩係小子的最大得著

      刪除