2017年8月15日 星期二

打工無發達

小子幾鍾意睇葉朗程, 作為一個友校的校友(喇沙會得個幾間啫), 佢講野的TONE係小子好鍾意聽的, 串串地, 但有道理得來你又吹佢唔L漲

有一篇"百無唔賴" 係寫得特別好, 內容除左話D人酸100毛上市 (喂過左好耐喎單NEWS, 係....小子唔係抽水, 係有感而發啫, 抽水唔可以抽過夜嘛....)

百無唔賴

眼紅 100 毛的就是四哥那輩前浪,明明就是大集團撐腰搞什麼「哥是的報」又「姐是的報」,明明就是根正苗紅的傳播系博士碩士學士,明明就是來自什麼 4A3A 超A 廣告公司,通通加起來也不及三個會考唔合格的商台 DJ。

眼紅 100 毛的還有那些一起大罵政府的,為什麼你罵的我都懂罵,為什麼你寫的我都懂寫,偏偏我就是越罵越黑而你就越寫越發?我們不靠大陸不靠地產的人,必須要落泊潦倒才像一個樣,現在你不靠大陸不靠地產卻千千萬萬億億的,你這樣的定位是什麼定位,好不清晰啫。

眼紅 100 毛的還有搞緊上市的企業老闆,上市就是 create a story 而不是 create a business,如今你竟然由頭到尾都可以乾乾淨淨清清楚楚完完本本地寫在招股書上,你教那些有遮有掩有格仔嘗試蒙混過關的準上市老闆如何自處,點賺點蝕任人睇不是人人做到的高危動作,你這班粉腸就是要這麼有型向高難度挑戰?

眼紅 100 毛,因為 100 毛那三位創辦人跟我們太相似,似到一個點係你有的我也有,甚至乎你沒有的我都有,更甚至乎你有的我有更多 (例如人脈),為什麼我就是沒有你做得那麼好?
這種眼紅的成因,蔡東豪解釋過,而且解釋得透徹。

「一個小學同學,出身清貧,由小學到大學的學業成績不算標青,畢業後打份工,大家際遇相差無幾。後來他創業,不到10年,飛黃騰達,成為上市公司主席。我們開始討厭這個人,原因跟討厭其他富豪不同,舊同學憑努力由無至有,在所有同學面前做到,肯定不是偷呃拐騙,肯定不是投機炒賣,但我們不能接受一個這麼接近的人在公平競賽中,做得好過自己這麼多。」
說多次,我們不能接受一個這麼接近的人在公平競賽中,做得好過自己這麼多。

是的, 好L多人都眼紅100毛, 小子很佩服, 亦有追佢地的POST
但小子想講的係, 100毛的員工都係萬幾兩萬一個月, 仲要無紅股咩BONUS咩L都無.
一個保安仔都有皮幾野, 諗L 到爆頭的東方昇, 盤菜瑩子同埋利君牙 (兩位靚女好似俾兩位FOUNDER私有化左???).....都係呢D人工?

Come on James...小子見到的係, 打工打到咁出色, 都不如做一個老細咁爽皮.
小子唔好評論腦細是否刻薄, 你出得呢個人工, 有人肯做就係市價, 無對與錯之分

Go for the best you could afford, don't compromise buying the second best.
人生只活一次, 如果有機會推一口的, why not?
There's actually nothing to lose.

沒有留言:

張貼留言