2024年5月27日 星期一

戰友相聚 @食草

今日說命人食左個快飯, 依舊老地方食

風景麻麻, 陰天



























讀者都應該知道小子係識紫微斗數, 而唔做批命的原因第一真係燒腦, 好辛苦, 準唔係唔準的, 我同朋友批命都係準, 問事用奇門都係準

然而, 件事實在太燒腦, 如果認真攪真係少D心血都攪唔掂

一個人的人生, 係好似一套戲, 我斗數師父教的, 係有個軌跡係度, 邊個時期摶, 邊個時間收, 跟番自己的命格, 事半功倍, 否則, 事倍功半

例子係小子2008年開始狂買樓, 贏錢除左係多謝老美的印錢無限QE之外, 賭膽 (呢個係小子的命格給予的, 一有機會就會出手, 先天生成的), 另外加上後天因素 (就係個幾年D野唔穏定, 事業做緊BIG 4, 條糧就最穏定), 加上資深讀者都知, 余家貧, 耕植不足以自給, 一條友搵錢, 個個人問你拎錢, 窮, 必要推.就係個幾年定左下來的事業加埋客觀的自身因素造成, 是以年少行過的運, 的"餘氣" 係會帶過去下一個運去影響你下一個運的決定同埋運程, 以致結果

那除了運, 亦要自己計過風險, D樓postivity carry, 無敵MODE, 唔賭就笨

好似呢家海怡咁, 3房900萬, 經紀同我講, 租緊28000...仲高過2021年時

我心諗WTF? 本身已POSITIVE CARRY, 呢家推出去租俾人又俾多4000蚊我?

真係收租好過打劫 (但可惜呢家D價好LUP, 因為外圍同埋內部因素)

又益哂D收成期......(商舖大袋除外)

要升真係要等好一段時間, 等政府攪番好個場先, 呢家人係多左, 但無人落PART, 所以二手仲係滯銷, 但係租務勁旺.

3 則留言:

  1. 海怡海景三房成左710萬,經紀有冇推比你,食左個客係首置,係唔係你D friend?

    回覆刪除
  2. 事故同層.....唔會有人敢推俾我的, 更不要說推俾我D朋友.

    回覆刪除
  3. 希望個首罝客係知情啦. 不過比市價平左15%, 吹唔甩多

    回覆刪除