2022年10月31日 星期一

龍湖的解釋不合理

龍湖吳亞軍唔做, LONGFOR 債即刻跌到PK

公司立即於星期六開會

1. 9M 2022 銷售598億

2. 拎左10塊地, 108億

3. 明天early redeem sync loan

4. 會提前還到期債務, 順利的話2022年年底前reduce 到200億, 1H 2023 無債到期


點解吳總唔撈?

1. 職業CEO 的模式比較好

2. 公司現況很好, 係轉型時機

3. 個人身體原因

4. 受到美的方總及何總的啟發, 係一個好的MODEL


NOTES:

1. 未來一年會重要cash flow 安排

2. 點解唔係市場買債? 因為IRR 不夠吸引, 地產發展IRR 比較吸引

3. 要增加負債上的操作讓壓力減少, 下降負債 (同事仔話聽到係呢個TONE)

4. 公司最大股東仍是吳, 同一條船


小子想問一句, 如果有錢, 你係公司股東, 正路你會唔會回購? 

你試下誠哥間野跌到$10? 佢即刻同你私有化啦....

債務, 買左即刻注銷, 公司利息支出即刻減少, 係無CAPEX的操作

同意起樓的IRR會比公司回購的IRR高, 但起樓要極多CAPEX, 連呢個GESTURE都唔做, 好難令到呢個講法信服, 於投資者來講, 信心大於一切, 連呢個內地人俗稱的三好學生, 示範民企都係咁樣處理債務問題, 真係千析龍湖唔好倒下, 否則一定係中資美元債的最後一根稻草, 信心失去後, 要PI客再買的話, 難矣.

by the way, 點解要對比美的? 龍湖比美的一向都做得好好多, 你搵個中間的朋友仔來比, 亦不太合理

唯一合理的是吳總又糖尿, 又心臟唔好, 要去外國休養

至於大唔大股東同唔同一條船, 恆大許家印夠大股東, 夠同幾條船

仲有CIFI, LOGAN, AOYUAN, SUNAC等等數之不盡的內房, 幾時又唔係同一條船呢?

This comforting is worst than a keepwell deed

FYR

LONGFOR 2023年到期的債有 39% YTM, 唔好過起樓? 你講笑了吧.....1年內定期有無39% yield 先? 

你肯定無事的話, 係好L過去搶......




















幽助: 等我同你埋單啦~~

其實,  COGARD 同LONGFOR 都係HSI 成份股, 買佢地的BONDS睇下個大時代, 2007 + 6098 + 960 三隻內房恆指同時打柴, 幾咁稀有, 幾咁開心先得架?

真係發夢都估唔到會發生 (如果係會發生的話)

連VANKE 都有20% 呀CLS, 2202.HK 半個深圳國資委照住都食哂屎...

又, 買恆指個班都輸到PK了吧....14000點, 真係一夜回到解放前 (回歸前)? 


3 則留言:

  1. 現在內房消息「合理」才是新聞

    回覆刪除
  2. Today show that when everyone panic is best to buy 3001.hk and 960 bond

    回覆刪除