2022年1月4日 星期二

市場化才是lesser evil

租務規管1月22日生效, 未生效已先加租

姑勿論坊間評論有咩分析, 市場才是答案, 來睇睇個答案:

規管1.22生效 劏房遭加租兩成


就係劏房戶係無能力對抗無良劏房業主

一切咩消防條例, 酒店條例通通不適用

其實你估房屋局知唔知劏房係邊? 落去行個圈都知啦.......

呢家係叫不作為, 唔係問題解決唔到

既然拍得四大地產商玩捐地, 點解唔可以做多少少, 等基層以及青年人有一個比較佳的居住環境?

在2019年社會運動時, 不少建制派以至中央官員都話房屋問題係其中一個導致香港人的怨氣直升的原因

呢家睇住劏房住戶俾人無情咁剝削, 父母官實在可以做多一點

安居, 才能樂業.

人擠迫中便容易退步~~~
小市民急切需要一個更好的居住環境, 睇下星洲? 有咩唔滿意都係番屋企喊, 呢家番屋都仲要同一家幾口迫.....唔屈病先奇


市場化, 政府要大量於邊陲地方起公屋, 只租不賣, 才是疏導, 才是治本.

華富邨以前都係山卡啦, 莫問地點, 搵熟地起屋才是正本清源, 當然150個移民最好可以從善如流減少, 係咁放人入來, 香港醫療及房屋負擔在政府來說是非常之大

150 X 365 = 54,750/年, 未計專才計劃.

一年新供應只係個萬幾個單位................
年首3季合共有11,200伙落成,僅佔政府全年預測約18,230伙約6成。
年首3季合共有11,200伙落成,僅佔政府全年預測約18,230伙約6成。
年首3季合共有11,200伙落成,僅佔政府全年預測約18,230伙約6成。

運房局:未來三至四年新樓潛在供應減至9.4萬伙


94000/3 = 31000伙/年 ALL IN
94000/4 = 23500伙/年 ALL IN

真係遠未足夠, 仲要係potential ......無記錯的話, 政府好多年都唔逹標.....
即係又要打折.....

而已批出土地可隨時動工項目(「熟地」)的單位數目為29,000伙,較第2季的27,000伙則增加約7.4%,創近9季新高。

另外,私人住宅施工量今年第3季數字為700伙,較第2季的4,300伙大減約83.7%;而綜合首3季數字為7,200伙,較去年同期的11,600伙減少約37.9%;不過隨著熟地持續增加,估計將陸續動工,施工量可望逐步回升。

至於私人住宅落成量方面,第3季數字為2,200伙,較第2季的6,700伙大減約67.2%;今年首3季合共有11,200伙落成,僅佔政府全年預測約18,230伙約6成。










規管1.22生效 劏房遭加租兩成


政府規管分間單位租賃的《2021年業主與租客(綜合)(修訂)條例》、即劏房租管條例,本月22日生效,按條例規定,租客與業主簽訂標準合約,租客享有4年租住權保障,業主續租時加租幅度不可超出10%。

但有關注組織透露,不少近期完約劏房戶都被大幅加租,幅度均高於新例所訂上限的10%,最多更逾20%。

住戶憂逼遷無奈接受

葵涌劏房居民大聯盟成員吳堃廉指出,條例大致內容已於去年曝光,惟他近日接獲有劏房戶反映,業主加租幅度明顯偏高,甚至表明會在本月前加租,有劏房原本租金約5000元,業主早前要求加租1300元,加幅超過20%,但租戶因缺乏經濟能力再搬屋,只能無奈接受;亦有近期續約的劏房戶表示,目前仍被業主濫收電費,惟擔心主動提出會被逼遷。

政府發言人稱,根據新例,分間單位租賃的規管周期,須由連續兩項規管租賃組成,租期兩年;分間單位首期租賃的租客有權獲授予次期租賃,享有4年租住權保障,租期內租金不得上調;次期租賃租金加幅不得高於差估署全港性租金指數相關期間的百分率變動,上限為10%,條例訂明,業主不得向租客濫收雜費或指明公用設施及服務。

發言人又說,差估署將負責條例執行工作,該署成立的新小組會協助公眾認識規管制度、處理查詢、就租務事宜提供免費諮詢及調解服務、在新法例實施後發布申報的劏房租金資料,以及採取適當執法行動;政府已委託非政府機構設立6支區域服務隊,協助差估署在地區層面宣傳新例,並處理一般查詢。

4 則留言:

  1. //政府要大量於邊陲地方//

    邊陲地講乜都唔夠, 直接開發郊野公園先係正經

    --Dogdogchi

    回覆刪除
    回覆
    1. 鄉黑地從來唔理

      刪除
    2. 問題根源係政府唔肯做,講乜都無意思。

      刪除
    3. //鄉黑地從來唔理//

      避嫌官商黑勾結, 做得O岩
      唔係咩?

      --Dogdogchi

      刪除