2021年12月29日 星期三

去銀行, 只做一件事

尋日寫完, 墨水都未乾, 咁快銀行就同呀行姐和解

陳彥行被虛報資產買大額保險 《東張》跟進事件迅速解決


前無綫藝人陳彥行(行姐)昨日亮相《東張西望》哭訴跟母親墮入3000萬元保單騙局,陳媽媽錯信任某銀行的理財主管佘先生招巨額損失,今晚(28日)事件有後續。行姐稱出事後她向保險公司了解所購的保單,包括5份大額儲蓄保險與1份危疾保險,供5年,總供款要3000萬元。陳母已供1300多萬元幾乎全蒸發,6份保單中有5份已失效。當時為何能買到如此大額保單?行姐在朋友建議下查財務分析表,原來有人虛報她的收入、報大她的流動資金與財富,之前她未見過這些財務分析表。

行姐稱當時她在網台工作,只有3萬多元收入,但被寫成每月有10多萬元月薪兼且有數萬元其他收入,又將陳母的物業寫為屬行姐名下。流動資金於一年半時間由3000萬元增至6000萬元,她說:「當我係國際影星呀?」行姐質疑為何銀行沒有要求她提供收入證明。行姐曾收保險公司有關保單斷供的信,她向佘先生了解時,對方表示不用理會,由他處理。她又稱佘先生曾帶陳母到其他銀行攞錢,說幫她整合資產,結果是幫她一鋪清袋。她於7月向銀行投訴,10月獲回覆不成立;她又去信保監局,因涉及銀行而將事件轉交金管局跟進,但一直未有結果。事件峰迴路轉,直至《東張西望》於12月就個案向涉事銀行與金管局查詢,一星期後銀行、保險公司與行姐達成共識,事件才畫上句號。節目主持解釋行姐簽了保密協議,未能透露賠償內容,但她滿意結果。

普通市民要謹記,謹記,謹記,謹記,謹記再謹記!

你係無人脈上慌張西望的!

你得到的結果係

1. 7月向銀行投訴

2. 10月獲回覆不成立

3. 去信保監局

4. 一直未有結果

4. 一直未有結果

4. 一直未有結果

永遠都唔會有結果.....................

自2008/09雷曼事件後, 好多投資產品都做哂錄音, 清楚明白, 清楚明白, 清楚明白, 簽簽簽

好似奪命金咁

呢個就係香港的金融生態

SALES 當客係水魚, 睇你戶口有幾多錢, 就SELL 爆你

所以, 去銀行, 小子只會簽一樣野, 係樓宇按揭, 班SALES 會好唔開心, 因為係無肉食的

呢家按息H+1.3%, all-in 1.4%左右;

1000萬1.4%, 每年俾14萬息, 仲要收1% 回贈 (星星 1.4%? 1.7%? 是旦啦....)

得一兩間樓, 兩年玩一下, 賺下回贈,扣下數

N咁多間, 躺平乖乖地放錢係MORTGAGE LINK, 唔好屎忽痕做埋D傻仔野

記住, 好多人會"睇住"你個幾百粒做野架. 唔好以為層樓唔值錢, 用你個人頭加按出來, 又可以俾佢地抽水架啦.

見到班MDRT TOT COT 咩T咩T成抽獎座的SALES, 調轉頭走, 唔係得罪, 多數都無錯的
你不理財, 財不理你, 係啱的, 因為有人會幫你"處理"左佢. (如有得罪, 講聲SORRY, 不過大數定律, 8020, 80%買左係出事)

以前大陸個班大款, 玩咩保險LEVERAGE, 係FOR 走資用的, 2015年前排哂隊簽單, 但銀監即刻打擊, 呢家已無呢支歌仔唱, 之後無咩大單簽到, 變種變左TARGET番呢班有樓可以按錢出來的人, 以前做開個班SALES已賺到開巷退休

今天問心, 得個雞碎咁多, 走咩野資呢? 



1 則留言:

  1. 同意, 普通市民結局會完全不同. 多謝分享

    回覆刪除