2021年6月25日 星期五

生兒當如張建宗, 新班子下樓市玩家如何操作?

蘇軾 《洗兒詩》

人皆養子望聰明,我被聰明誤一生。

惟願孩兒愚且魯,無災無難到公卿。 

張司長果真人中龍鳳, 無風無浪手持2億幾樓, 係今日俾中央"免去"政務司司長一職, 但任內無咩鑊氣, 又有GBM, 財息兼收.

新接任的李加超, 俗語說是武官出身, 先不論政治, 執行力是一流.

中央便是要人下達指令, 並確實執行. 文官等討論200年後, 都係無進展, 這對於中央係唔可以接受.

然而, 人選已定, 對蟻民們的影響會有多大?

究竟港人會否移民? 而究竟係人走錢留?定係人走錢又走?  個樓市又會唔會跌?

小子昨天在跟新朋友談論這點時 (對家做樓按業務), 小子說, 先唔好講香港人60%供滿樓等等廢話, 如果政府有心夾個市, 好似2010年初咁, 容許DBS 40年按揭, 成個DSR 都已經拉低左1/3, 本來供緊30000, 30年期, 即刻供少幾千, 到22K-24K 左右, 相對持貨能力又會大增, 係睇政府轉莊後點樣處理其他事情。

小子都係認為在銀紙濫發的大趨勢下, 進一步推升係無可避免, 中美歐等都不斷印鈔去剝奪一般民眾辛勞所得的購買力。此乃不可逆之勢,而CCL 亦都就快破頂, 大家即管放長雙眼睇。





4 則留言:

  1. 90後小弟表示, 可悲><。

    回覆刪除
  2. 成日話攬炒, 選晒D扮民主派去垃圾會衰倚會, 都係想正苦乜都唔做,
    張生都好滿足到傷港支持扮民主既市民既需求吖 XD

    //任內無咩鑊氣//
    佢任內傷港風起雲湧, 但係有野都唔俾佢揹飛搞, 明係俾佢等退休, 但係又特登要佢延後退休坐系度 - 唔知話係 人和好, 定江湖地位好

    --Dogdogchi

    回覆刪除
  3. 平治慶百載前夕,比卡超發現萬有引力。劃時代的一刻,京城肯定平亂有功,遂以李戴張冠,真係鄧李高興!

    不過老老實實,大家都係勳賢,與其張痛風,不如黃仁龍,起碼退出江湖仲保得住碟海鮮可以慢慢歎。

    回覆刪除
  4. 張建宗一兩年後仍健在再說吧

    回覆刪除