2020年6月24日 星期三

取消一手空置稅

立法會審議有關一手樓空置稅的法案委員會通過終止審議工作。

運輸及房屋局表示,對於法案委員會基於時間所限,決定終止審議,令草案未能趕及於本屆立法會會期內通過表示失望,政府將考慮會否在下一屆會期內重新提交草案。

局方表示,自立法會內會5月決定就草案成立法案委員會,政府致力配合法案委員會的審議,解釋額外差餉措施的政策目標及草案內容,並聆聽議員意見。
----------------------------------------------------------------------------------------------

以後發展商再唔會有白食白住PLAN, 30000/呎, 50000/呎, 100000/呎賣唔出? 無所謂, 囤積居奇.

以後供應只會更加少, 新盤帶動二手上升

政商合作又係回饋商家佬的時間, 大孖沙多10% 身家其實無咩影響

下一代再夾多10% , 20% 係十年, 二十年的儲蓄.

所以小子呢幾個月落力叫人上車, 先平盤, 後看風雲變

有咩事都可以暫時容身香港. 好過九百幾個火頭要你搞, 真係人都癲的.


4 則留言:

  1. 長實康城新盤高開, 都知道事不簡單

    回覆刪除
  2. 想當年某討論區成日講既「救得一個得一個」

    回覆刪除
  3. 從3月開始就一直睇. 一直都出唔到手.

    回覆刪除
  4. 好在早兩日,執個國安法虛怯瓦仔😅
    唔知是福是禍囉?

    回覆刪除