2019年10月8日 星期二

葛咸城與香港

昨天一條友去左看JOKER,講到Mayor Wayne 講示威者仇富都係CLOWN, 小丑; 個下個心不其然咁很不是味兒

同香港的曱甴論一模一樣. 但不期然再看看美國以至各地的示威,都是仇富,反不公。其實都是源於BABY BOOMERS 一代已某程度上透支左整個社會的發展速度,而新一代面對機會減少,不全是源於中國定係英國管治。

希臘,西班牙失業率ALL TIME DOUBLE DIGITS, 意大利米蘭, 以及小子最愛的法國,罪案率亦遠超我們身處的香港。

全球化影響下,加上資訊流通,上一代的靠INFORMATION ASYMMETRY 而賺錢的方程式已不再管用,以前製衣玩配額,會計師律師醫師為「發三師」。呢家公立醫院的醫生有60K以上,律師? BAKER 的ASSOCIATE都係好似4皮幾,會計師的起薪點仲係皮幾野。如果在行業不是頂端的律師仔/會計師仔,其實月入都係比普通打工仔好少少。如果以時薪計的話更加是WORSE OFF。

在時代巨輪下,其實各國都係機會減少,而後生一代都係比以前困難,這會否只是香港/中國的問題還是全球的問題?

小子認為機會減少是全球化,全球新一代面對的問題,而香港實在太細,在英國澳洲等等地方,你唔鍾意ZONE1,可以去ZONE 2, ZONE 3做個開心快活人係絕對無問題,可以「選擇」。而香港正正係一個ZONE 1的大細,或比一般ZONE 1更細,所以市民面對的壓力,包括物價,住房,競爭力等等亦係幾何級數上升。

至於情況會否迫到香港人迫瘋到同葛咸城一樣?講真,99%的香港人都係順民,搵到食其實無人會得閒搞政治,當然呢家好多人話警察831及721 遲39分鍾處理得唔理想,呢個係AGAINST COMMON VALUES。誠然,點講搵人出來祭旗,但在止暴制亂之後吖,定係即刻做呢?

即刻做的話,係無能,情況同1974年成立ICAC一樣,因為查到哪怕係少少野,一定有大粒佬孭飛,咁林鄭都唔駛撈啦,你估邊個夠胆落ORDER? 鄧二哥? 

唔係即刻做的話,呢家任由佢落去又點算好?小子認為會發生呢個情況。

而止暴制亂,在中國的語言學上係以更大力度去遏止暴亂
我們參考下毛語錄及共產黨的宣言:

毛語錄第7章 - 敢於鬥爭,敢於勝利
全世界人民团结起来,打败美国侵略者及其一切走狗!全世界人民要有勇气,
敢于战斗,不怕困难,前赴后继,那末,全世界就一定是人民的。一切魔鬼通通都会被消灭。

毛語錄第8章 - 人民戰爭
革命战争是群众的战争,只有动员群众才能进行战争,只有依靠群众才能进行战争。

《中国共产党在民族战争中的地位》(一九三八年十月),《毛泽东选集》第二卷
第五一三——五一四页
共产党员必须懂得以局部需要服从全局需要这一个道理。如果某项意见在局部
的情形看来是可行的,而在全局的情形看来是不可行的,就应以局部服从全局。反
之也是一样,在局部的情形看来是不可行的,而在全局的情形看来是可行的,也应以局部服从全局。这就是照顾全局的观点。

三大纪律如下:
(一) 一切行动听指挥;(二)不拿群众一针一线;(三)一切缴获要归公。

必须提高纪律性,坚决执行命令,执行政策,执行三大纪律八项注意,军民一
致,军政一致,官兵一致,全军一致,不允许任何破坏纪律的现象存在。
《中国人民解放军宣言》(一九四七年十月),《毛泽东选集》第四卷第一二三九


可見中國政府,中國人,會以全局管理,所以台灣統一大業,以一國去觀之是必要的。
而收回香港,除了是白手套外,亦為收回台灣做好準備,呢家林鄭在中央眼中是不知所謂,但觀乎全局,不能給外敵示弱而不會作處置,以硬打硬,所以才有反蒙面法的實行,未來只會更加加大力度。

* 小子媽咪話小子係淺黃,內子話小子係淺藍。其實顏色重要嗎?
會睇劉細良又睇毛語錄,睇建國史?睇下十八大的黨的路綫?
我們只是世界中的一粒塵,不用分得那么細。


重點在這4句:
1. 照顧全局的觀點

2. 一切行動聽指揮

3. 一切繳獲要歸公

4. 不允計任何破壞紀律的現象存在

* 所以馬雲馬化騰都要STEP DOWN,在中國眼中,你只係KEEPER,"管理"資產,並不是擁有資產。所以當年中信榮毅仁將江山交給黨,其後成立中信系,榮毅仁做國家副主席;唐翔千,田元灝家族就係中國共產黨「公私合營」的現代版

https://zh.wikipedia.org/wiki/%E8%8D%A3%E6%AF%85%E4%BB%81

https://zh.wikipedia.org/wiki/%E5%94%90%E7%BF%94%E5%8D%83

https://zh.wikipedia.org/wiki/%E7%94%B0%E5%85%83%E7%81%9D%E5%AE%B6%E6%97%8F
















16 則留言:

  1. 沙發

    小子兄, 個4句係咩?

    回覆刪除
  2. "好悲觀地,小子認為動亂尚未開始", 腦海裏都係咁諗, 但心理上接受唔到, 不停話比自己聽黎明就在面前

    回覆刪除
    回覆
    1. 黑暗都尚未開始,唱歌個黎明就來緊

      刪除
    2. "好悲觀地,小子認為動亂尚未開始" 以現時政府的取態, 真正的黑暗應該尚未降臨。

      刪除
    3. 我心理上都接受唔到。似乎大家仲睇得淡過我。

      刪除
  3. 甘點睇樓市會跌幾多!好驚😣😣😣😣😣

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港人唔要D貨只會益左新香港人,如果閣下尚希望留返個落腳點的話,請勿胡亂沽空樓市

      刪除
    2. 連REITS 都跌至近期低點.
      資產在市況差時出手就係應份之至
      唔通等人地升到上天先考慮增持咩

      刪除
    3. 香港人唔要D貨只會益左新香港人,如果閣下尚希望留返個落腳點的話,請勿胡亂沽空樓市

      //一間自住是必要,至於收租與否,就閣下自我研判了,但一間都無即係任志剛講的"沽空樓市",對於平民來說,是一個危險的動作,絕不建議

      刪除
    4. 萊兄,快兄,
      你地有咩睇法?係未會仲跌深d?我都有收租樓,又驚跌好多唔知會唔會上返今年個位!唉…近排心情好差好亂,請指教,謝謝

      刪除
    5. 我唔認為會回調得太多
      當然近排有個別業主移民賣樓, 但黑暗/光明其實在乎中央一念之差
      示威者不會退讓, 而警察的而且確有做錯的地方, 只待當權者取其平衡便可將破壞變為建設
      當然各不退讓的話,黎明有排都唔會來臨
      觀乎香港的獨特地位,小子一向認為香港是一片福地,風雨過後會有彩虹
      難道資產在美國手中不會給充公?
      將所有雞蛋放在美國, 無異於自找煩惱

      刪除
    6. 謝謝快兄,呢排推個蒙面法,真係好驚嚇,我都有諗移民,不過都未必賣哂所有資產,留條後路!

      刪除
    7. kk兄, 肉身的存在與資產的配置理應不會100%重疊

      101% 的有錢人都會分散地區投資, 包括離岸戶口, 買不同地方的樓房及債券等等...

      其實移唔移民, 只差下一代教育/PASSPORT 以及醫療

      前者無解, AUSTRALIAN BORN 同埋 BORN IN HKSAR CHINA/ UNITED STATES OF AMERICA 係有文字上的分別, 亦有本質性的分別

      至於醫療, 買一份GLOBAL 醫療保險便OK 了, 不用太擔心. 同埋外國醫療的FAIRNESS, ON THE FLIP SIDE 都係等於病重者優先, 少病少痛其實死唔到人, 到死到人的時候俾你醫先, 是否同香港醫療系統有十分大的分別?
      小子認為有, 但不是MATERIAL的分別.

      相信很多人的親人有病都會番香港醫, 從結果已驗證到香港醫療是不是差到無朋友呢? 係排到PK啫

      刪除
  4. 天下再亂,我等都不過俗世中的一粒微塵,從來都是靠邊站

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗯 同意 所以無謂去標籤自己什麼顏色 什麼立場
      畢竟世界從來都不是非黑即白這麼簡單...

      刪除
  5. 我尋晚都趁暫時平靜去左睇JOKER。

    十分同意快兄的分析。早在六月時,看到某些國內海歸的看法,已是「你地香港咪自己搞自己囉,我坐低嘆咖啡慢慢等...」;我當時感性上唔想同意,但理性上佢講得好啱。

    好多人(包括我)係好短視的,佢地打爛地鐵時,係唔會諗地鐵真係停左其實會點;要到真係停左成條地鐵,佢地先會諗。

    呢排同老婆傾開,如果再差落去既話,其中一個選擇係去深圳暫避。估唔到我地上一代係走難落泥,我地而家係走難上返去。

    回覆刪除