2019年10月3日 星期四

端傳媒的一篇好文

文革八問

文革八問(上):為什麼發生,為什麼蔓延,為什麼失敗


https://theinitium.com/article/20160518-mainland-creightquestions/

文革八問(下):誰更暴力,誰的文革,誰要沉默



小子熱愛深度閱讀, 市面上值得付費的, 端傳媒已是不可多得

今天公司忙完所有東西,又從手足口病恢復過來
 又可以吸收MODE 啟動,狂買刊物閱讀

昨天有個會計朋友向我另一個朋友問:小子唔係深藍咩? 佢渣資產一定係深藍

其實非也,我們只是世間一粒微塵,太過著重顏色之分,實無咩益處

何況手持資產? 有很多嘛? 比起很多收成期人士,得啖笑而已。


80後係最好的年代,亦係最差的年代,唯有了解我們身處的體制下的變化,才可以作出正確的決定。

80後基本有少少資產,又有少少職場經驗可以使用。

正確的決定包括資產處理,人身處位置,小朋友將來的舖陳等等。

記得小子同內子講,如果你不移民的話,最好小朋友送去北京讀書。讓他多了解國情,作自己的選擇。

世間的東西都是一個PACKAGE, 有好,有壞。總盤考慮,作出一個best informed decision,已然足夠。

至於黃藍之分,坦白講,每個星期睇真係好HEAVY,唔多想再提,亦無必要不停去LOOP。


10 則留言:

  1. 無分顏色,認識多D係好事。

    但送去上海、廣州會較北京好,北京太近政治中心,好多野好人為。

    當然,我都相信全國讀書排名,應該北京最高。

    回覆刪除
  2. 2016年的文章,放諸今天的社會,竟有似曾相識之感,很意外,也很可悲。

    可能,中國人不是天資聰穎的民種,所以總需要失敗才學懂汲取教訓。

    回覆刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  4. 好多40-50歲的同事們在內地工作十幾年, 都因為子女教育問題返黎香港. 依家又要諗係咪再移民...

    端傳媒的文章, 正! 呢篇重要免費!

    回覆刪除
  5. 無制度,枯榮全憑一人喜惡,乾綱獨斷,群魔作勢亂舞,永劫地獄

    回覆刪除
  6. 經濟學既其中一個核心概念係scale, 量變帶來質變,美國成為創新中心而唔係歐日主要係因為佢有3億人,如果世界只有1億人,冇人會做facebook amazon賺到錢,,中國成功係因為入世令 世界scale大,加上人口紅利 同海量money supply(又係 scale), 但佢既弱點係極權國家有逆 淘汰機制,如果scale 要收細 ,人才賺到少少錢要嘔返比國家,北京唔會可係以外人發展既地方。 人仔超發,仲值錢係因為中國貿易有上升預期,一停就會有PE compression. m2/gdp計,應該係1 usd=19 rmb, 事實上當年1php=3美金,可以係20 年內跌99%

    回覆刪除
  7. 小子你好!係今次信心危機下, 仲敢增持房地產?

    回覆刪除
  8. //記得小子同內子講,如果你不移民的話,最好小朋友送去北京讀書。讓他多了解國情,作自己的選擇。//

    贊同, 其實如果打算係中港搵食, 讀國內名牌大學唔係仲好? 又可以建立埋個關係網, 而且根本唔係易入, 每年十萬考生爭崩頭...

    不過類似既說話我都同個中立至藍藍地既朋友講過, 佢話要送個細路出外讀書, 我就同佢講, 既然佢無政見既主張, 點解唔考慮清華北大復旦等, 點知反而比佢鬧, 覺得我玩9 佢. 所以返內地讀書, 唔係好多人都接受到

    回覆刪除
    回覆
    1. 身體很誠實
      一部分中立或淺藍人士,本身並冇政治主見,佢地對共產黨只係恐懼,佢地知道共産黨唔好對付,怕其他人反抗會危害佢地。但內心要佢地返大陸住,或送子女去大陸讀書。佢地一定唔願意。

      刪除
  9. Hello,Nice to meet you all !!

    回覆刪除