2019年6月19日 星期三

小心BXXCOIN FUTURES

小子食午飯時十分無聊, 睇睇下野有個AD 彈出來 (BXXCOIN FUTURES)

寫住李澤楷同VIUTV 主持做緊訪問介紹佢地用BXXCOIN FUTURES 去TRADE..好快賺到第一桶金云云

當然, 貪之得個貧, 光棍佬教仔便宜莫貪, 小子梗係唔會上當

不過在數位化同埋科技日新月異下, 騙徒真係好勁 (同埋我真係好無聊....... =.=)

我REGISTER左之後 (梗係假EMAIL, 打個真TEL) 自動有3個電話打來, 一個SINGAPORE, 一個UK, 一個HK....

我聽左SINGAPORE個電話, 即刻有人問你點解未入錢? 我笑左.....

我話我唔得閒. 佢話......我啱啱見到你REGISTER個ACCOUNT, 應該得閒...

騙徒真係要深造下, 不過在大數定律下, 2000 摶幾萬的憧憬, 實在會有N 咁多人上釣, 釣唔到我其實好少事....

記住, 如果咁易賺錢, 邊L度會有人番工呢?

投資決不能ON99, 下苦功才會有收成, 股樓債都係

贏梗會免費SELL俾你, 仲要有專人服待? 佢梗係痴左總掣.....

呢個年代, 食人血饅頭的騙子一街都係, 人浮於事, 不如利用人心虛怯搵錢..... 

記住, LESS IS MORE (TRADE), SIMPLE IS THE BEST 

債券變迷債, 股票變ELN/ACCUMULATOR/向下炒........保持初心, LESS IS MORE

推俾你D SALES, 絕大部份都係同閣下利益對立的. 同對政府一樣, 做相反, 唔贏都唔會PK (無科學根據的推論)


6 則留言:

  1. 快兄, LESS IS MORE同意得很
    話說我也要學習, 如果習慣少寫無謂的留言...

    回覆刪除
  2. 我見到網上好多呢種廣告, 乜李嘉誠都投資.....
    唔知有幾多人會中計 ?

    回覆刪除
  3. 我淨係見過小賭怡情,大賭可以變成李嘉誠呢個廣告

    回覆刪除
  4. 題外話,快兄你個名既由來有故事的嗎?

    回覆刪除