2018年4月6日 星期五

看似廉價的資產 - 時間

好多新世代都話"活在當下", "及時行樂" 等等, 落地喊三聲, 好醜命生成, 小子信命, 我唔係生在李嘉誠之家, 斷無可能 (或者咁講99.9999999%) 成為首富

每個人都有佢在社會中的位置, 做一隻卒仔好, 做一隻排長連長也好, 也要緊守自己的崗位, 打工的, 做好自己本份, 做人子女的, 心存孝悌

雖然人出世已有既定階級, 正如唐英年先生如果家道中落100次都唔會好似小子咁窮, 都係可以一支支PETRUS 放係樓梯當保齡球樽
而一個非洲出生的馬雲, 除非佢係真係馬雲, 否則任憑佢點努力都絕少機會變成馬雲 (或者咁講, 都係0.0000001%機會)

呢個看法看似好悲觀, 但係小子係樂天熊仔餅的FANS, 絕對係樂觀L, 因為人生而平等的係有一樣野 - 就係大家都係有24小時的時間

打工者, 賣身12小時, 其餘下的時間係自由發揮. 雖然既定左係一個MAJOR CLASS (SAY 窮人), 但係窮人都有好撚窮同無咁撚窮之分; 而呢個分別, 係由後天努力可以改變.

工餘時間自己做下FREELANCE, 做多份工, 絕對係非常之咁正路去將自己的時間"銀紙化, MONETIZE"的一個動作; 而另一個動作, 就係投資上面, 唔好下下都"等"

好多人買股票, 買樓時成日都等等等, 小子有時真係好想問, 其實你等咩L?
700 $400 升到$440, 話等, 到佢跌到$400, 又等, 等到$360啦我就買
得到佢$360, 又等, 都係個市麻麻, 又等, $330啦...一路無止境咁等落去, 直到某一個位又升番, 揼春, 周而復始
好多人就係俾巴老個D等到個市仆街殘先出手害L死, WELL, 03年買咩L都升啦......

呢個現象係樓市更加係真, 小子舊同事, 當年2011年話買樓, 我仲記得佢係4.7M 買TKO 3房; 當時市價係 4.9M 左右, 話等到佢400頭會買, 然而當然幾年後的今日, 如佢所講跌番357成之中的5成, 一間TKO 大三房都唔止4.7M (好似1000萬起跳了吧)

等, 等, 等......雖然大家都看似好似曼聯咁有得無限補時, 一定可以等到股票/樓最低位買啦, 我等多陣先, 睇定D先.....
可惜, 投資的WINDOW 係唔會等人

明明財神幫你開左度門, 等等等, 又閂撚左

而最慘係人生最應該買樓的時候等等等, 因為你30幾俾人炒左仲可以搵到工, 到你40 開外時, 有兒有女, 卻承受不起風險, 怕幾時俾人炒左供唔起樓, 又怕兒女咩咩柒柒, 到父母又開始多病痛, 又要幫佢地準備開支, 結果手上子彈全部都唔用得, 出手只會更加保守, 更加困難

時間, 看似係無成本, 但係在投資路上, 一吋光陰一吋金, 吋金甚至呎金都難買吋光陰

等, 其實你係度等咩L?

11 則留言:

  1. 前人話30歲前發達, 家門不幸; 到了資產主義的世代, 30歲都未開竅就真係家門不幸!

    回覆刪除
    回覆
    1. 30 都未有少成就應該加把勁
      AI 時代, 人力已不值錢, 幾多無謂的重覆性工種會俾人取代
      早前已有篇文話AI 可以完勝律師
      一葉知秋, 今日再唔規劃, 明天就俾社會規劃你

      刪除
  2. 我信李居明說, 今年尾和下年頭, 會是樓市最低潮時刻, 等多一回吧 XD !

    回覆刪除
  3. 正因時間無價, 應否將之用來MONETIZE?

    VISA都有教, 此刻、無價。

    當中無價0既又係乜?廿歲個陣,究竟係咪錢?五十歲個陣又係咪錢?

    FB見到唔少,真係唔少,兩公婆搵埋三萬住間細屋。每個星期都三代同堂係公屋度好迫咁十人八人陪老人家食飯,並非一年見得一兩次個種。

    呢D,多多錢都買唔到。

    活在當下,可能我同你呢個年紀要為口奔馳要搵錢比好生活或安定家人,但我地老左或後生個陣,錢其實無乜用。

    除非無乜目標好追,共剩下錢。

    (你講樓我又搭句咀,一個人四十歲97買左,捱左一輪而家60歲,比你升三四五倍又有咩用?)

    題外話,我拍檔,後生時食唔夠女掛住做野,老左先黎玩離婚溝大陸妹,佢又點估到,等多十幾年有我呢個拍檔幫佢搵真銀?

    等唔等,唔等同敢唔敢。

    回覆刪除
  4. 70兄, MONETIZE 時間唔代表係犧牲自己同家庭相處的時間吧, 人生又唔係ALL OR NOTHING, 例如假日或晚上做下UBER?怕且唔會影響到同老人家食飯時間, 小子亦都係FAMILY FIRST 的人, 絕對同意此刻係真係無價

    另外搵3幾萬比比皆是, 小子想講係唔好浪費左時間HEA, 當然人人價值觀唔同, 但去夜蒲就唔好啦

    至於老左錢無咩用, 我又唔太同意; 請厚諒我SAMPLE SIZE太細, 小子切膚之痛就係屋企細個太窮,到呢家都仲係深深在窮困當中, 或者70兄覺得小子太重錢, 是的, 當無錢時係吋步難行, 特別係老年時更甚, 一個無錢的老人普遍係唔會有人尊重, 你睇下幾多無依老人便知....真係可悲, 同埋政府係唔會理呢批人, 的確係好無助

    太多錢係無用, 10億同1億無分別, 但10萬同1000萬有著必然的顯著的分別

    另外, 小子都係個句, 條條大道通羅馬, 如果40幾買左太古城, 到60幾升左3倍有無用? 絕對係有用, 起碼做逆按揭都可以即時退休, 唔駛煩到後生仔 (廢青TONE), 另外, 什至可以加按做父幹一族

    多講一句, 相比起小子父母租左30年, 小子真心咁講, IT MAKES MUCH DIFFERENCE

    呢樣野好PERSONAL, 或者係因為小子父母無樓, 今天小子對比起70兄來講, 對樓有更大的OVERWEIGHT

    回覆刪除
    回覆
    1. 每人價值觀不同, 要我日日同仔女孫迫住食飯我會發癲, 各有各忙是最好, 閒來才見面 !
      來緊我會好忙, 不但要為仔女鋪物業投資, 還要為三個弟弟的事忙, 因為終是血脈相連, 唔可以唔理 !

      刪除
    2. 非常同意小t子的分析!

      另外,公司有唔少同事為咗保住份工,去搞呢樣嗰樣打拉布拖延 IT project 的進行,浪費自己及其他同事的時間(包括無厘頭加班開會),我就覺得好鬼悲哀。

      刪除
  5. "如果40幾買左太古城, 到60幾升左3倍有無用? 絕對係有用, 起碼做逆按揭都可以即時退休, 唔駛煩到後生仔"

    --講得好 !

    回覆刪除
  6. 希望你唔好暗示係我啦, 比啲時間我丫小子兄, 我做緊野ga la, 哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 講呢D......絕無暗示暗串
      係小弟文筆太差劣, 見笑了

      刪除
  7. 等的代價, 不明白的人始終都唔會明

    回覆刪除