2018年4月23日 星期一

日本親子遊 - 財自路的反思

星期六到下星期四, 一連N日都係在日本同小兒遊日本, 及後星期五考試

雖然都係好淆底, 其實同財自計劃一樣, 今天唔做, 唔把握時間, 到個仔大個時又唔會跟住你

所以小子係覺斗滿兄同埋70兄的家庭觀係有可以參考的地方

另外, 在旅行中都常在諗, 不如好似70兄咁, 我沽左一間收番5M+, 求其買條債/買REITS/ 跟番同公司買的PORTFOLIO, 都可以退休啦, 不過實在太過浪費, 一來做野又唔係唔開心, 二來日日係屋企數毛, 日日個生活只得小朋友, 但係小朋友就長大後離開你搵自己新天地, 究竟成件事值唔值得? 真係好見仁見智

不過話雖如此, 有得揀好過無得揀, 放下自在, 心情輕鬆做人便好

今日要唔做野, 原則上都係可行, 不過只係選擇做, 跟番個RULES 玩多陣, 因為我仲想買多少少野.

11 則留言:

  1. 中間有個過渡期,可以發掘下有咩想做/想玩。
    我做野其實好快樂的,不過日日屋企數毛也不錯。
    小朋友讀小學未?到時跟下功課,做完功課去食個雪糕都幾爽,至少,小朋友會記得細個同爸爸去過邊玩,不是等爸爸放工回來傾計。

    唔賣樓,咪撈多幾件搵番個五M。

    回覆刪除
  2. 可以揀在家中數毛都好呀,現在成日跟小朋友一齊,這是什麼也不能代替的東西。
    申報利益: 我就係一個日日在家中數毛的閒人,日日與 2 個女一齊玩的爸爸 ^_^

    回覆刪除
  3. 數毛懶人+1。
    在屋企送咗仔女返學後,可以數毛、煲劇、打機,有車仲可以四圍走,唔係生活只係得小朋友嘅。
    我依家連交際、睇市、寫blog都懶,遲啲報返個課程讀下就更唔得閒,點會得做野先快樂架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 打工受氣,真係愈做愈傷心...

      刪除
  4. 本熊所想和小子兄差不多,話說本熊draft 左一篇名為「本熊在樓市—捨得」的文章講打算賣樓一,但現在仍然唔捨得面世...

    回覆刪除
  5. 小子兄已經去到 "有得揀,你至係老闆!"既層次, 小弟覚得反正做得開心咪做落去, 去到一刻覚得悶覚得辛苦咪退下來, 休息一陣再上路。

    回覆刪除
  6. 你好,小子兄
    小弟早在2011年置業,卻一直未有增持
    特意向小子兄請教置業投資心得
    如不介意,不知可否私訊,本人電郵s017203@yahoo.com.hk
    蒙昧非常,還望見諒

    回覆刪除
    回覆
    1. 忘了介紹自己,小弟筆名嚴櫻,先行謝過

      刪除