2018年4月19日 星期四

幾時先會賣樓?

今日小子又去中環間大快活食劣食, 又聽到隔離強國人又講咩"項目, 項目", 小子日撚日聽公司入面的強國同事吹到大一大,臘腸都吹到變司華力腸(小子公司的強國人都係學霸,但能力值係0)
 攪到小子食個咖哩雞飯都食唔落

上個禮拜先吹咩XX資本, 雙馬PE 項目一定無死...喂DLLM 做野俾小小誠意好唔好? 做少少分析唔駛你幾多時間掛? 開會9吹不在話下, 日日77下上格隆滙炒消息股.....典型大陸大媽式玩法.

呢班一早落左來的新香港人, 其實非常之良莠不齊, 另外有一堆新香港人就係投行, 大PE FUND 等做中層, 你去一轉奧運站就知有幾多新香港人已經落地生根, 有為數不少仲係租緊樓住, 日日俾香港賤格業主吸血

我公司的後生靚仔好以2皮幾野人工, 租緊南里8號, 好似2皮幾租, 我問佢佢對樓市睇法? 清一色係只買不租, 一拎到三粒星就會買, 而且仲係借盡用盡人頭去買,老婆係山西人又好, 咩西人都好, 總之一人一件

諗諗下, POLY U個呀SIR 講的一句直頭係小子心中所想: 幾時先賣樓? 如果POLYU 無哂大陸人我就會賣.


4 則留言:

  1. 快活兄, 您好,

    小弟明年想在海怡置業, 請問可否介紹你的御用物業代理;

    My Email : conanmok@gmail.com

    謝謝賜教

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以。小子pm你。
      如果有需要幫下眼可以出聲,唔駛客氣

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除