2017年12月12日 星期二

陸客加快入市, 佔領港人資產成風

BSD稅收升88% 達10.7億元

【經濟日報專訊】近月多個具號召力的新盤熱賣,吸引內地客入市,刺激買家印花稅金額按月急升88%,創過去1年高位,亦是去年11月加辣後新高。
反映非本地客 追捧大額豪宅

稅務局最新公布,反映內地客、公司客入市情況的BSD(即Buyer's Stamp Duty)成交,在11份錄得483宗,較10月份458宗,按月增加25宗,增幅5.5%,是去年11月加辣前錄得494宗以後的新高數字;稅款約10.68億元,按月急升88%,亦是去年實施15%住宅稅後新高。可留意的是,上月宗數升幅不多,但稅款急升,反映非本地客追捧大額豪宅。

例如山頂Mount Nicholson 1期3號洋房,於10月底以11.64億元成交,創全港屋苑式洋房成交價新高。買家以公司名義入市,涉及BSD便達3.49億元。其次,於10月份熱賣的中環My Central大部分成交登記於11月份反映,估計項目涉及30%辣稅的個案接近2成。

其他稅款方面,稅務局數據顯示,三項辣稅(SSD、BSD及DSD)全綫上升,上月三辣稅收共30.21億元,較10月份19.88億元增52%,反映樓市交投活躍。其中反映投資者入市的住宅雙倍印花稅,上月錄得916宗,較10月份的856宗,按月增7%,屬實施15%住宅印花稅後的新高,涉及稅款約19.3億元,較10月份14.03億元按月升38%。至於額外印花稅上月錄50宗,較10月44宗升13.6%,涉及2,300萬元。

連30%稅入市係咩玩法? 說穿左就係佢地走資+極睇好香港將會成為黑錢及資產儲存中心
大陸人最怕係咩? 係抄家! 明天一覺醒來, 雙規加抄家, 如果無D資產在外, 想俾黑錢去疏通都無得疏!
同埋香港買完樓, 夠3年一沽都由黑變白, 可以光明正大運去英美加澳!
呢30% 手續費抵唔抵俾? 陸客用腳已投左票!

無他, 香港旅行買包包又俾人踢喼, 買日用品又話你搶奶, 咁唯有走資落來買起你D資產, 洗錢等你地過河濕下腳, 又或者將樓/舖留係香港收下YIELD 都OK
時移世易, 昔日香港人睇唔起的窮親戚, 今日有錢了, 與其望人地幾時仆街, 不如踏實地做好自己, 費事俾人搶哂D野做低端人口

7 則留言:

  1. 再唔保護自己既土地,遲早都會變低端人口俾人趕走...

    大陸真係世上最仆街既國家,連荀且偷生都唔得

    不如開個焚化爐專門燒低端人口發電啦仆街

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多港豬都唔信, 但正正呢樣野係日日發生緊
      陰謀論來講, 大陸默許走資 + 每日放150 就正正係上下其手去將香港"去本土化"
      今日拉布不成, 10年後當藍絲為50.1%, 泛民便已再無市場 (無計, 1997-2017黃色佔6成, 但狗咬狗骨利益分配不均, 能怪誰?)
      好多尊貴的泛民議員係有外國護照的搞屎棍, 等香港仆街就遠走高飛
      佔領行動又因為梁游玩過左火位而收皮告終, 淨下來只有中央的時代巨輪在輾斃80-00後本土青年, 等待新香港人出生的新一代掌舵, 香港不能夠AFFORD衰10年, 但大陸能夠AFFORD 香港衰20年

      刪除
    2. 他們要收回香港, 但不包括香港人
      又不聽話, 又呀支呀左摩洛哥, 最好就係谷高D物價等你班契弟賣樓收錢走人
      李生不是又係賣中環中心咩? 邊個接盤? 又係大陸財團是也!

      刪除
  2. 師兄覺得應該點樣自保?
    最慘唔係賣到樓走哥D, 係無樓可賣最後淪為強國樓奴的下幾代....

    回覆刪除
    回覆
    1. 趣趣地都入間細的, 平左個市先
      不過注意唔好高按揭成數入

      刪除
    2. 我住屯門,見三百萬以下既單棟盤又出現返,心郁郁

      刪除