2017年6月29日 星期四

胆色過人

上兩篇講到香港遍地黃金, 果真發生一件細價股爆煲事件
736 及2324 都跌到0.01 後反彈. 少則2倍, 多則7倍

你夠胆掃20萬, 即日已贏100萬了. 各位唔好話無錢.....你平時唔準備, 想ALL IN時都係旦家雞見水, 有得睇無得買.

當然要利申, 小子以前都有玩呢D, 不過呢D賭大細的東東我呢家無咩興趣...始終贏一口收7倍...輸一口TOTAL LOSS.
要知道一隻股票最慘最仆街唔係跌99.99%, 係停牌! 正所謂有得揀先係老闆, 停左牌連走的機會都無....直接收皮! 賺幾多都好. 呢D飛刀, 小子係唔會接, 贏幾多都唔關我事.

因為輸過至會深深體會到呢句說話. 未試過的人總是會滿懷信心, 希望自己永遠係受幸運之神的祝福....但投資呢D偏門野, 往往係天氣不似預期, 但爆倉, 總有機..........

天地不仁,以萬物為芻狗;

聖人不仁,以百姓為芻狗。

天地之間,其猶橐籥乎?

虛而不屈,動而愈出。

多言數窮,不如守中。

沒有留言:

張貼留言